Sitat av
einsteindragon
Freak forum har visstnok en god del flere konspirasjonsteoretikere enn det jeg hadde trodd.
Det er i overkant naivt å navigere et forum som heter freakforum uten å tenke at her må være en god miks personligheter, tror du ikke?
Ontopic så fikk jeg med meg denne dokumentaren og må si at jeg ikke forstår hvordan dette kvinnemennesket tenker og hva hennes motivasjon med å gå undercover var?
I starten så forteller hun om seg selv, om hvordan hun gikk inn i det, så er der en miks av skyldfølelse, familie med mer som påståelig får henne til å kontakte tv2.
Men, dette endrer seg underveis, naturligvis, i det livet skjer og omstendighetene ikke er like lengre virker hun fjerne seg mer og mer fra det påståtte intensjonen om å stoppe kriminaliteten hun selv er en del av.
Hun går langt forbi å brenne broer i det hun outer sine klienter i det omfanget som dokumentaren viser og kan ikke se for meg at hun noensinne kan leve et normalt liv i Danmark.
Jeg syns dokumentaren er verdt å få med seg i den grad man lurer på om det i 2024 fortsatt er miljøer i Danmark slik vist i de famøse Pusher filmene