Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 878
Kort oppsummert har jeg levd med smerter daglig/ periodevis i 20 år. Har prøvd "det meste" å kunn hadd god effekt av "sterke" smertesillende ,som nobligan/oxy. Har gådd gjennom f..så mange typer c-preps,men kunn med minimal eller ingen effekt.. har ikke fådd noe som funker siden slutten av 2019!!
Heller ikke vært hos lege på over 6-7mnd,for har skjønt tydelig hvor fastbunnet hender leger har,å hvor redd de er for å gi a/b-prep. Har vært på smerteklinikk tidligere,men med dårlig resultat,å er ganske enkelt drittlei systemet å hvordan folk ikke er værd mer..sitter her med låsning i korsrygg som har vart i flere mnd nå,å eller smerter som kommer å går ,både rygg/nakke å ledd /fingre..vegrer meg mot å ta en ny legetime,bare for å høre at de ikke kan hjelpe,å hvor lett man blir avhengig å blablabla..jeg gir meg katta,om avhengihet,om det betyr at jeg kan fungere for f..har vært d flere gang før,så vet hvordan d er..jeg er lei,sliten,blir bare liggende på sofa,når jeg kan. Alkohol som eneste løsning,å ikke en god en..,blir mer å mer apatisk,å føler jeg ikke orker stort mer..hadde jeg ikke hadd en unge å ta vare på......
Men hva kan en gjøre..er å drittlei råd som er like mye værd som en sur sild.når ryggen låser seg slik,blir det en ond sirkel jeg ikke kommer lett utav. Jeg trenger smertelindring for å i det hele tatt orke stort,å ikke minst for å løsne rygglåsningen..hva f..gjør man??
Kontakte fylkeslege?
(Sorry,ble langt innlegg...)
Du kan prøve privat lege eller naprapat/fysioterapaut.

Edit: om du får fysiske plager pga. psykiske problemer, så kan det hjelpe med f. eks. Cipralex.
Du kan snakke med DPS om hva som kan være best for deg.
Sist endret av Onfroi; 2 uker siden kl. 19:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Onfroi Vis innlegg
Du kan prøve privat lege eller naprapat/fysioterapaut.

Edit: om du får fysiske plager pga. psykiske problemer, så kan det hjelpe med f. eks. Cipralex.
Du kan snakke med DPS om hva som kan være best for deg.
Vis hele sitatet...
Dps er vel de siste han burde snakke med.
Har du prøvd styrketrening?