Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1887
Hvordan er fremgangsmåten deres til IM ket? Hva slags doser, hvor mye væske bruker dere i sprøyten og hvilken farge på kanylen pleier dere å bruke? Jeg bruker blå og setter det i gluten, men kan man f.eks bruke brun kanyle og sette i deltoidsen eller låret?
Jeg tror du kommer veldig langt med 50, 75 eller 100mg ket i 1ml vann(saltvannsløsning fra apotek?), men noen andre kan bekrefte blandingsforholdet.

0,6×25mm (blå kanyler) er de jeg foretrekker i låret. De samme kan bruke i glutes (dersom du ikke er så veldig feit). Låret er mitt goto spot da jeg har "full oversikt" og biotilgjengeligheten er grei i låra vs mindre muskelgrupper.
Sist endret av IneartheDx; 28. mars 2024 kl. 20:02.
Hvorfor ikke bare sniffe ketamin? med 14 dager mellom hver gang bygger man ikke opp noe toleranse og blir høy nok på relativt små mengder.
Hvordan føles IM ket?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hvilke stoffer kan forsterke ketamin rusen??
LLL = LyricaLoveLife
Sitat av Opponent Vis innlegg
Hvordan føles IM ket?
Vis hele sitatet...
IM ket helt himmelsk.
Husker jeg lukket øynene å bare så et hvitt lys mens kroppen bare ble pakket inn i ett mykt teppe av glede og sinnsro. Begynte til og med å grine. Husker jeg tenkte til meg selv at om jeg dør nå så gjør det ikke noe.

Om man ikke har prøvd det så "Anbefales" det. Bare pass på å ikke over do it. Glad jeg kun hadde et gram tilgjengelig ellers kunne jeg nok fint sovnet behagelig inn

Sitat av Eppeodin Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Ville ikke blandet det med noe, ketamin er fint alene men om man absolutt skal putte på seg noe annet samtidig så er 2cb å anbefale.
Sist endret av Zewa; 11. juni 2024 kl. 15:20.
kan vouche for 2cb, men mdma er og mega
Sitat av Eppeodin Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Mdma, men at man da tar ketamin etter peaken på mdma. Visuals og musikk blir ganske interessant på den stacken.