Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 502
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Leser at flere skriver det. Men hvordan blir dere det? Hvis jeg tar 2mg rivotril så er jeg så sløv at hadde jeg slått noen da så hadde de spurt meg om det var en flue som var nær dem. Blir ikke mye kraft i kroppen da. Kan jo ikke snakke ordentlig en gang. Er det vanlig å bli voldelig eller aggressiv på rivo?
Rusinfo skriver
"Rivotril kan gi paradoksalvirkninger. Det betyr at du blir mer aggressiv, impulsiv og utagerende. Du kan rett og slett miste kontrollen og gjøre ting du ikke husker etterpå eller skade deg selv og andre.

Jo større dose du har tatt av Rivotril, jo større er risikoen for paradoksalvirkninger."

Jeg reagerer ofte selv med å bli aggressiv, trolig på grunn av store doser, men mistenker også det kan ha noe med at jeg selv undertrykker sinne i nykter tilstand.
Sist endret av Frkødelagt; 6. januar 2024 kl. 00:31.
Synes man blir det med alle benzoer når de går ut av systemet. Og mer hvis man har tatt mye. Det er vell ekstra sånn med rivo siden de er så lenge i kroppen. Kan også være de som blir voldelig mens de er påvirket. Akk som med alko. Benzo går jo på akkurat samme reseptorer i hjernen som alko. Noen blir skikkelig lett sint og voldelig av alkohol mens andre blir i bedre humør.