Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1106
Jeg har nylig skiftet fra Oxycontin til Norspan

Jeg lurte bare på om andre har erfaring med det, og selvfølgelig om det er metoder for og ha en hyggelig dag med det. Det er ingen sjangs for at jeg koker og skyter det, aldri tatt ei sprøyte i mitt liv (frivillig)

Jeg har stor respekt for legemidler som kan brukes som rus og vil aldri utsette meg for noe fare. Jeg har brukt Oxycontin i 7 år så jeg har en viss toleranse. Er det en idè og bare skrape av litt av limet og droppe det. Eller finnes det andre finurlige måter og gjøre det på?

Takker for svar

Mann 40
Har brukt Norspan i ti år,men aldri gjort noe annet enn å påføre det på huden.Har prøvd å tygge på et brukt plaster,men opplevde ingenting spesielt med det.Håper smertene dine har avtatt da Norspan er langt svakere enn Oxy.
Anonym bruker
"Sjuk Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du er villig til å bruke litt innsats kan du få kult produkt av det.
Kan ekstrahere det ut med aceton med pittelitt vann i, så filtrere det gjennom bomull mange ganger, til alt gummien har satt seg fast. Så fordampe acetonen, i ett lite shotglass. Da sitter du igjen med helt ren sub, så du må tilsette vann å trekke opp med sprøyte for å bruke det, evt tømme druesukker oppi mens det er aceton oppi, og røre godt rundt, så når det er tørket mikser Du det enda bedre, da får du sub-pulver som er digg å sniffe.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Bruker 60mg og bytter hver 5 dag, og brukt denne dosen i 7 år. Aldri brukt plaster på annen måte enn å feste det på kropp (aller helst overarm).
Anonym bruker
"Sjuk Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av BlueSea Vis innlegg
Bruker 60mg og bytter hver 5 dag, og brukt denne dosen i 7 år. Aldri brukt plaster på annen måte enn å feste det på kropp (aller helst overarm).
Vis hele sitatet...
Da er det lurt å fortsette med det, for om du tester en annen metode så vil overarmen bli ineffektiv.
Når man bruker det som plaster så kaster man over halvparten av virkestoffet siden plasteret må innehold mer enn nødvendig for å kunne levere omtrentlig jevn dosering over flere dager.

Hvis du begynner å klippe opp og tygge på det feks, så vil mest sannsynlig toleransen din øke og du mister stabiliteten du har hatt gjennom 7 år.
Jeg har ingen planer om å endre min bruk, men blir overrasket over hva, hvordan medisin brukes når man leser på dette forum.
Anonym bruker
"Sjuk Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av BlueSea Vis innlegg
Jeg har ingen planer om å endre min bruk, men blir overrasket over hva, hvordan medisin brukes når man leser på dette forum.
Vis hele sitatet...
Ingen grunn til å rakke ned på andres valg av metode for inntak, men jeg er enig i at noen drar strikken litt langt, noe som til dels er forståelig om det øker effekten.