Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 3170
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei

Tenkte det kunne være interresant å høre hvilken type hasj folk røyker på, og så eventuelt diskusjon rundt de enkelte typene, feks om det er veldig mye av en dårlig type ute.

Jeg kan begynne, siste typen pluggen hadde inne var med logoen av Mickey Mouse, veldig lys og luftig hasj, lukter kraftig når man først åpner klipsposen. Effekten var skuffende i starten, men så begynte jeg å like den, fin all around high, null angst!
Vet ikke om den kan anbefales til storrøykere da man fint kan røyke store mengder uten å bli for stein eller dårlig.
Dette var i Sandnes.

Så, hvilken logo er det på hasjen du røyker for tiden?

Post gjerne bilder også, men husk å slette EXIF-dataen først!
Sikkert lurt å poste som anonym for å unngå at folk spør om å kjøpe hvis du poster bilder av noe godis, særlig hvis du skriver hvor i landet, greit å tenke på slik at tråden ikke slettes pga den ser ut som en salgsannonse, så tenk deg om før du poster.
Røyker bare nordic haze med logo av en viking
Klassisk maroc og noen sorte typer jeg anser egnet. fantastisk mye samme som selges seperat. Alltid typisk "gate hasj", men veldig potente typer er litt sjelden. Mid er blitt veldig forsynt alle med lysten for god g...
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Røyker kun den jeg lager sjæl.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Stone/chuser70 og super sour OG,har nettopp blitt tom for bazooka cheese og grey,bc var den beste
Anonym bruker
"Tropisk Harpy"
Wedding cake , mac-1.

Kjøper aldri på gata.
Anonym bruker
"Harm Slattenpatte"
CR-7
Anonym bruker
"Vred Sild"
Mickey Mouse
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Ingen logo, men hjemmelaget fra amnesia haze.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Nazi symbolet
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Den men nazi symbolet?er det den me nazi ørn?
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Nei det er et rødt flagg med hakekors finner ikke akkurat det på nettet
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Whatsapp
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Banana
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Trådstarter
Sitat av Yoomyslime Vis innlegg
Mickey mouse.
Vis hele sitatet...
Hva syns dere om den?
Anonym bruker
"Stinn Føniks"
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva syns dere om den?
Vis hele sitatet...
Fin high fra den veldig lite noia syns jeg.

En av de bedre typene som er i byen det jeg bor
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Trådstarter

Vis hele sitatet...
Følte også det med at det ikke var angst på den, noe jeg likte veldig veldig godt! Ganske uvant
Polo. Som jeg kjøpte til eget bruk i våres, lys og fin. Nok krystaller i den til at den kan knas mørk og seig, hitter like bra hver gang flere ganger om dagen.

Mvh
Hva syns dere om den?
Vis hele sitatet...
Den kom sammen med en som heter la mousse den var mye bedre syns Mickey var litt tørr og kjedelig lys men bedre enn den ser ut
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Den uten logo er best.
(Mulig det bare kan besvares av de store som importerer eller av folk med analyse, men spør uansett)

Har man egentlig mange forskjellige varianter i Norge man kan velge fritt blant? I mitt hode virker det mye mer lønnsomt å smugle inn store mengder av samme type, en allrounder som fungerer til det meste, også blir det heller fordelt i ulike poser senere. Men så er det sikkert flere som tar inn forskjellig, lokale groere osv, men fortsatt.
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Savner gullstemplet sort afgan
Anonym bruker
"Vred Sild"

Vis hele sitatet...

Merkelig med slikt. Mikke hasjen er den eneste hasjen jeg har fått sånn halvveis psykosenoia av noen gang. Var frem og tilbake i vinduet et par ganger, noe som aldri før har skjedd annet enn med amfetamin (ja, skikkelig møkkastoff).
Anonym bruker
"Vant Kerberos"
Dagens hasj er stort sett noe manipulert møkk enten det er et dollar tegn eller Mickey mouse på den. Det lukter ikke godt, konsistensen er feil, smaker ikke godt og du blir stein på en merkelig måte. Hva som er feil er jeg usikker på men det går helt tilbake til frøene med spice og annen dritt som er blandet sammen. De som røyka på 70-80 skjønner hva jeg mener hvor man på lukt, konsistens, smak og hvordan man ble stein lett kunne skille mellom alle landene sine versjoner mens det i dag heter brunt. Gi meg noe mug afghan, vakum libban, glass styrker, håndrullet nepal, madlein marokk så snakker vi ordentlige saker. I dag er det bare tragisk og så vidt jeg gidder å røyke innimellom.
Fyrte den første maiseren i parken 1970 så jeg har røyka noen kilo.
Helt andre typer planter i marokko nå, kontra før i tiden. Du må ganske langt inn i landet og opp i fjellene for å finne den originale landrasen.
Mvh
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Trådstarter
Merkelig med slikt. Mikke hasjen er den eneste hasjen jeg har fått sånn halvveis psykosenoia av noen gang. Var frem og tilbake i vinduet et par ganger, noe som aldri før har skjedd annet enn med amfetamin (ja, skikkelig møkkastoff).
Vis hele sitatet...
Det høres veldig merkelig ut, men samtidig ikke, det var en dag jeg gikk meg vill når jeg hadde røyka en del av den, på en tur som egentlig tar 5-10 minutt brukte jeg en halvtime.
Da hadde jeg blitt så forbanna stein at jeg bare måtte forlate de jeg var på besøk hos, og det kom nesten ut av det blå etter en av mange jointer.

Tror dette er en hasj som er konstruert av ett konsentrat med HHC eller THC. Den gløder ikke skikkelig om du setter fyr på den heller.

Med det sagt, jeg liker den veldig godt. Har valget mellom en mørk type som nesten er våt(?), henger fast i alt, og denne(Mikke), da syntes jeg faktisk at denne er best, men føler det er noe «juks» med begge typene.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Trådstarter
Sitat av Bobben79 Vis innlegg
Helt andre typer planter i marokko nå, kontra før i tiden. Du må ganske langt inn i landet og opp i fjellene for å finne den originale landrasen.
Mvh
Vis hele sitatet...
Det er sant, men jeg tror bulk markedet for alt-cannabinoider(som er lovlig i flere EU land) har vært den faktoren som har forandret hasjen mest. «Ingen» som ville tuklet med terps og konsentrater for å putte det i import hasj 10 år siden, men nå er det så billig at man bokstavelig talt kan lage «boblings» hjemme på kjøkkenet.
Er naivt å tro at hasj-markedet ikke har benyttet seg av denne pengekranen, man kan jo multiplisere kvantum uten å ofre kvalitet, langt lavere risiko, langt mindre jobb, langt mindre investering, og langt mindre volum å flytte over grensen.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Trådstarter
Savner gullstemplet sort afgan
Vis hele sitatet...
Ikke jeg… Aldri fått en god svarting. Alltid virket som en knock off hasj når jeg har fått Mazar Sharif gullstempel og lignende. Som om det var tørokk med matolje nesten.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Har en mørkings med pride logoen med en rød X over. Jævlig potent ihvertfall
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Sitat av Bobben79 Vis innlegg
Mvh
Vis hele sitatet...
Dette. Folk dyrker og foredler helt andre type strains nå enn før for yields. Tror folk ingen hadde sagt fra med en labtest om norges nest mest populære rusmiddel hovedsakelig var bøff? Har enda til gode å se noen konkrete bevis på at dette skjer utenom anekdoter her inne de siste åra. Nordmenn har penger og det vet samtlige ledd.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Trådstarter
Dette. Folk dyrker og foredler helt andre type strains nå enn før for yields. Tror folk ingen hadde sagt fra med en labtest om norges nest mest populære rusmiddel hovedsakelig var bøff? Har enda til gode å se noen konkrete bevis på at dette skjer utenom anekdoter her inne de siste åra. Nordmenn har penger og det vet samtlige ledd.
Vis hele sitatet...
Er det noen som gidder ta en bit ikke mus til rusanalysen? Så kan vi få svar på det en gang for alle.
Hasj med Louigi på ^^