Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1469
Podkast-journalist her. Jeg jobber med temaer som ligger i krysningen mellom krim, psykologi og filosofi.

Har du en historie du opplever at ikke er blitt fortalt, men som burde fortelles?

Send meg veldig gjerne en melding.
morkakespisende
Er podcast-journalist en faktisk tittel? Kan du fortelle mer om hva jeg eventuelt snakker til? Hilsen podcast-onanist
Sitat av harduenhistorie Vis innlegg
Har du en historie du opplever at ikke er blitt fortalt, men som burde fortelles?
Vis hele sitatet...
Når det gjelder krim er hele poenget at historier helst ikke skal fortelles. Ikke før det ikke lenger har konsekvenser for noen.

I sentrum vil jeg tro folk får historier de vil huske resten av livet hver eneste natt. Flere kjipe enn gode.
Sitat av harduenhistorie Vis innlegg
Podkast-journalist her. Jeg jobber med temaer som ligger i krysningen mellom krim, psykologi og filosofi.

Har du en historie du opplever at ikke er blitt fortalt, men som burde fortelles?

Send meg veldig gjerne en melding.
Vis hele sitatet...
For tre dager siden dukka det plutselig opp en spurvehauk på balkongen i fjerde etasje, og nappa med seg en liten spurv fra fuglebrettet! Bor innenfor ring tre, sjukeste jeg har sett i byen ihvertfall. Send meg dm om du vil ha flere details.
Sist endret av Majao Gibensis; 28. august 2023 kl. 19:38.
Er det noe spesielle historier du ønsker å høre? Kanskje fra noen kriminelle?
Jeg tipper @vindaloo har masse spennende historier å fortelle. Ville betalt mye for å se en realitet serie om LEGENDEN sjæl.

Mine to ører.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Sjefen Sjæl Vis innlegg
Jeg tipper @vindaloo har masse spennende historier å fortelle. Ville betalt mye for å se en realitet serie om LEGENDEN sjæl.
Vis hele sitatet...
Hvorfor er du så glad i meg?
Jeg går ut i fra at du hovedsakelig ønsker historier som omhandler kriminalitet, isåfall så burde du kanskje gitt litt mer detaljer om hvem du er, eller i det minste litt mer å gå på enn bare «podcast journalist». Det er jo ett ganske intimt område, tross alt.
Sitat av harduenhistorie Vis innlegg
Podkast-journalist her. Jeg jobber med temaer som ligger i krysningen mellom krim, psykologi og filosofi.

Har du en historie du opplever at ikke er blitt fortalt, men som burde fortelles?

Send meg veldig gjerne en melding.
Vis hele sitatet...

Utrolig hvor lat det det går an å være i jobben sin da. Det går an å legge litt (en underdrivelse) mer jobb i presentasjonen av seg selv, hva podcasten skal inneholde, metodikk, hvordan man er sikret anonymitet osv.

Legger du merke til at forumet gjør en del av jobben for deg ved og faktisk stille deg spørsmål om hva dette egentlig handler om?

I mine øyne fremstår du bare useriøs og giddalaus i "prosjektet" ditt.

Jeg tror du må ha en helt annen approach om du skal lykkes her inne med å få noen historier til arbeidet ditt.