Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 897
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg har fått noen Stada Tramadol Retard 200mg tabletter, som er depott. Knuser jeg dem til fint pulver og inntar dem så merker jeg fortsatt ikke full effekt før etter 6 timer ca. Stagnerer dosene 50 mg om gangen, venter ca en halvtime og 50mg til, slik at leveren har kapasitet til å konvertere tramadolen. Kjedelig å ta disse etter jobb, og ikke merke effekt før man sover.

Jeg ser blandet i vann, så blir pulveret om til gele-aktig form. Så det er en form for gelatin mekanisme for å forhindre at det enkelt kan knuses og brukes til instant release.

Regner med at samme mekanisme blir brukt av andre extended release tabletter også, er det noen måte å komme rundt dette på? Har lest litt rundt på nettet, men blir ikke særlig klokere. Noen som har erfaring rundt dette?
Anonym bruker
"Rik Troll"
Ta di 6 timer før jobben er ferdig? Da er nok formen på plass etter arbeid om du da som du sier ikke merker noe før etter 6timer
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ta di 6 timer før jobben er ferdig? Da er nok formen på plass etter arbeid om du da som du sier ikke merker noe før etter 6timer
Vis hele sitatet...
Ikke et alternativ. Vil ikke være påvirket på jobb eller før jeg skal kjøre bil. Kjenner litt av effektene før 6 timer, men begynner ikke peake før da.
Noen mulighet å ha det liggende på tungen/i munnen en stund før svelging?

Ser for meg at gelatinen får vansker med å binde seg helt.