Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1884
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan sovner dere etter en natt med alkohol og stimulanter? Jeg finner ikke roen. Trenger tips!
Man gjør ikke det.
Etter hvert blir problemet motsatt.
Da må du ha det pluss det pluss det for å fungere.

Å det er kjipt.

Beste tipset, er å ikke sette deg selv i slike situasjoner.
Skjønner det ikke var svaret du ønsket.
Men ta det med deg.
Så slipper du å bli en gretten gammel bitter gubbe(litt som meg).

Stå på.
Sist endret av slitenRealist; 18. juli 2023 kl. 07:33.
Tar litt seroquel, eller hvis jeg ikke kjører alt for hardt klarer jeg fint å sovne av meg selv så lenge inntsket ikke er alt for grovt, benzo funker for en del å
Benzo. men det er ikke noe å kødde for mye med
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Av og til seroquel men stort sett ingenting. Benzo er jeg ikke fan av så da gidder jeg ikke blande inn det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan sovner dere etter en natt med alkohol og stimulanter? Jeg finner ikke roen. Trenger tips!
Vis hele sitatet...
Jeg sover som en stein etter å ha røyka på et par feite
Folie à deux
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan sovner dere etter en natt med alkohol og stimulanter? Jeg finner ikke roen. Trenger tips!
Vis hele sitatet...
Det mest effektive vil være et benzodiazepin eller et z-hypnotika som Zolpidem eller zopiklon
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av noguhso Vis innlegg
Det mest effektive vil være et benzodiazepin eller et z-hypnotika som Zolpidem eller zopiklon
Vis hele sitatet...
Zopiclone er ubrukelig på speed synes jeg. Må opp i 4-5 ganger dosen jeg bruker til vanlig å enda da sovner jeg ikke nødvendigvis. I tillegg får man fort halliser/synsforstyrrelser om man blander de to.
Quetapin fungerer utmerket og er relativt enkelt å få utskrevet av lege.


Zoplicone funker ikke i det hele tatt for min del, ikke på brus engang.
Sist endret av Lykkeleeten; 19. juli 2023 kl. 13:43.
Hva med å ta seg en joint?

Dere freakerne på bruket virker å være skummelt glad i medikamenter.

Missforstå meg rett, jeg mener selvfølgelig at man skal gå til legen når det feiler en noe og ta behandlingen som gis, men å ta piller hvor hver minste ting er ikke sunt.

Nå sier jeg ikke at weed er sunt heller, men adskillig bedre for endel i slike situasjoner.
Kanskje fordi weed ikke hjelper en dritt?
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Hva med å ta seg en joint?

Dere freakerne på bruket virker å være skummelt glad i medikamenter.

Missforstå meg rett, jeg mener selvfølgelig at man skal gå til legen når det feiler en noe og ta behandlingen som gis, men å ta piller hvor hver minste ting er ikke sunt.

Nå sier jeg ikke at weed er sunt heller, men adskillig bedre for endel i slike situasjoner.
Vis hele sitatet...
Fordi det å ta seg en joint gjør bare vondt verre for mange.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Takk for svar allesammen. Jeg fikk en valium av en venn og det ordnet seg etter hvert

Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Hva med å ta seg en joint?
Vis hele sitatet...
Desverre så får jeg bare angst av å røyke på coke og amf nedtur:/
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Hva med å ta seg en joint?

Dere freakerne på bruket virker å være skummelt glad i medikamenter.

Missforstå meg rett, jeg mener selvfølgelig at man skal gå til legen når det feiler en noe og ta behandlingen som gis, men å ta piller hvor hver minste ting er ikke sunt.

Nå sier jeg ikke at weed er sunt heller, men adskillig bedre for endel i slike situasjoner.
Vis hele sitatet...
Om du har vært våken lenge på stimulanter er det å fyre joint noe av det dummeste du gjør
Tja jeg bruker ikke stimulanter i dagevis, jeg har kost meg med litt cola i noen dager men sovet hver natt i mellom og jeg synes weed gjør underverker på slutten av en slik økt. Blir bare salig og trøtt.

TS snakker også bare om EN natt om man skal være litt semantikknazi.
Sist endret av Expialidocious; 19. juli 2023 kl. 17:31.
Prøv det samme på amfetamin. Colaen er mest sannsynlig halveis ute av systemet innen du får lagt deg.
Sitat av Lykkeleeten Vis innlegg
Prøv det samme på amfetamin. Colaen er mest sannsynlig halveis ute av systemet innen du får lagt deg.
Vis hele sitatet...
Næ, jeg hater amfetamin, er så skitten rus, men jeg skjønner hva du sikter til. Prøvde det en håndfull ganger i ungdommen, aldri mer.
Skitten rus? Greit nok å ikke like noe altså, men cola er ikke noe mindre skittent lol.
Sitat av Lykkeleeten Vis innlegg
Skitten rus? Greit nok å ikke like noe altså, men cola er ikke noe mindre skittent lol.
Vis hele sitatet...
Tja, amfetamin er vel ganske mer skittent en kokain? I følge analysene til rusopplysningen har gjennomsnittsrenheten på kokainen dem har testet vært på 78%. Nå er jeg ikke helt sikker på hvordan det er med amfetamin men er det ikke noe sånt som 30-40%?

https://rusopplysningen.no/tpost/r5m...rs-august-2022
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Revklo Vis innlegg
Tja, amfetamin er vel ganske mer skittent en kokain? I følge analysene til rusopplysningen har gjennomsnittsrenheten på kokainen dem har testet vært på 78%. Nå er jeg ikke helt sikker på hvordan det er med amfetamin men er det ikke noe sånt som 30-40%?

https://rusopplysningen.no/tpost/r5m...rs-august-2022
Vis hele sitatet...
Beste jeg har prøvd ligger vell på 20-30 kanskje. Men er det ikke testet fra store beslag når det er snakk om ca 78%? Gjennomsnittet av det som havner ut til forbruker TROR jeg er endel mindre uten at jeg skal si det sikkert.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Beste jeg har prøvd ligger vell på 20-30 kanskje. Men er det ikke testet fra store beslag når det er snakk om ca 78%? Gjennomsnittet av det som havner ut til forbruker TROR jeg er endel mindre uten at jeg skal si det sikkert.
Vis hele sitatet...
Etter som hvem som helst kan gi dem en sample og få svar så gikk jeg ut i fra at de analysetestene er basert på kokainen til den "vanlige forbrukeren". Men 100% sikker er jeg ikke
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Beste jeg har prøvd ligger vell på 20-30 kanskje. Men er det ikke testet fra store beslag når det er snakk om ca 78%? Gjennomsnittet av det som havner ut til forbruker TROR jeg er endel mindre uten at jeg skal si det sikkert.
Vis hele sitatet...
Det tar skarve 5 minutter å lese dokumentet. Det står svart på hvitt at det er basert på 160 prøver som rusmiddelanalysen har mottatt fra vanlige privatpersoner.

Du tenker på Kripos sin årlige narkotikarapport. Den tar ofte utgangspunkt i alle mulige beslag.
De 3 D’ene er en gjenganger for å sove.. Drite-Dusje-Dra’n.. Her er rekkefølgen alfa omega.