Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 845
Får man disse enda? Og hvordan vil en med ADHD fungere på dem kontra milde Ritalin? Mvh
Ja, det fåes enda men det er ett litt uvanlig preparat. De fleste får nå utskrevet Aduvanz eller Attentin som er en litt mer raffinert type amfetamin. De fleste vil ikke merke noen stor forskjell på hverken Attentin, Aduvanz eller Racemisk.

Hvis du ønsker å bytte så er det vanligst at man får Aduvanz i førsteomgang siden det ikke kan skytes/sniffes, men det er fortsatt langt bedre enn Ritalin. Det er helt uproblematisk å spørre etter ett bytte, bare si du opplever dårlig effekt av Ritalinen.
Takk for gode opplysninger da trenger jeg en lege time hos spesialisten også må jeg prøve å få han med på noe annet enn aduvanze for den ble jeg kjempe paranoid av.
Lykke til, holder på med det samme selv.
Hmm, da vil du kanskje oppleve lignende symptomer på både Attentin og Racemisk, men mulig det går seg til.

Siden du allerede har prøvd Aduvanz så vil du kanskje få muligheten til å prøve Racemisk eller Adderall. Kanskje Attentin også, selv om du reagerte dårlig på Aduvanz som basically er det samme.

Racemisk inneholder forresten 50% deksamfetamin(samme stoffet som Aduvanz og Attentin)

Hvilken dose Ritalin står du på og hvilken dose Aduvanz prøvde du?
Jeg går på ca 70mg Ritalin,brukte mer før,sto på 50 mg aduvanze eller var det 30bare husker ikke helt. Blir så vanskelig når det bare er amfetamin som

Roer helt ned...
Sist endret av Adhdjenta79; 7. juni 2023 kl. 01:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.