Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 513
Anonym bruker
"Ekstravagant Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei lagde for en stund siden en anonym tråd der jeg hadde tatt tramadol og kokain på samme kveld, er en stund siden nå og har brukt endel cola i ettertid, gikk fort en grammer på fest engang i blant til at jeg igår var på 8-9 dagen med 1-2 gram pr dag har jobb men ikke klart å møte pga vert våken/rusa hele natten og søvet hele dagen når jeg har vert tom idag har jeg ikke tatt noe men merker hjerte mitt går i 100 har konstant hjertebank og har skikkeli angst/noia føler meg veldig rar i kroppen og har hatt et sug kver dag etter cola og blir sint/irritabel når jeg ikke har tilgang, sleit veldig med angst før dette, hva gjør jeg?
Er ikke så mye annet du kan gjøre enn å roe deg litt ned på colaen.

Trappe ned dosene dine og hvor ofte du gjør det. Ta deg en god lang tid uten cola sonn att kroppen får gjort magien sin med å reparere kroppen din så mye som mulig.

(Har ikke mye erfaring med cola, men å roe seg ned litt på rusbruket hjelper meg vanligvis)

Dont do the crime if you you can't do the time.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
hva gjør jeg?
Vis hele sitatet...
Viser hvor dum du er!

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Trenger tips/hjelp
Vis hele sitatet...
Virkelig, er det tips du trenger?

"hva gjør jeg?"
Det skjønner du veldig godt selv.
Skjerp deg!
Vindaloo: slutt å moralisere. Da får du bare modsene etter deg.
Anonym bruker
"Oppblåst Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trendy med cola...