Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1546
Anonym bruker
"Viss Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det vanlig at det oppstår dødsfall ved cola bruk. Nå tenker jeg sånn ved bare bruk av det noen få ganger ikke over lang tid. Hvor mye kan være livsfarlig?
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
https://freak.no/forum/showthread.php?t=332953

scroll ned til aluminiumfluorid.
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
noen som kan minne meg på hvordan man kopierer showpost link? btw :P
Anonym bruker
"Arg Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vær forsiktig med å dusje hvertfall mens på høye doser cola Jeg tok litt for mye cola, tok en varm dusj og når jeg gikk ut av dusjen besvimte jeg og fikk anfall. Lå livløs i flere minutter
Jeg vet ikke hvor vanlig det er, men man kan absolutt risikere dødsfall selv om man ikke tar det ofte og selv om man passer på mengdene.

"Det er vanskelig å fastslå en dødelig dose for kokain, da det synes å være svært individuelt hvor mye som skal til. Det antas generelt at en dødelig dose for de fleste voksne vil være over 1 g, men en rekke individer har dødd av så lite som 20-30 mg. Denne uforutsigbarheten kan muligens skyldes kokainets spesielle effekter på hjertet, som enkelte kan være mer sårbare for enn andre." står det på: https://rusopplysningen.no/kokain
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjenner to som døde av cola blandet med tabletter, og en som fikk hjertestopp under en kveld med cola.
Det er dødelig om du får i deg for mye og grensen kan ofte være hårfin desverre. Jeg rører ikke det stoffet lenger, ikke verdt det.
New generation
colakork's Avatar
Spesielt dødelig om du ikke får gode sikre varer.

Ikke kjøp av sketch folk. Ekle folk finner mange gode unnskyldninger til å piffe opp stoffet ditt uten dårlig samvittighet.

Kjøper du av ærlige folk som ikke får deg til å ane ugler i mosen er du GOOD.

God coke dreper deg fort om du vil.

Dårlig coke ødelegger deg innvendig sakte.
Det er ikke helt uvanlig å skyte cola heller, da trenger det ikke være mange korn ekstra før du sendes i bakken med bønn om at du har et sterkt hjerte.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kjenner to som døde av cola blandet med tabletter, og en som fikk hjertestopp under en kveld med cola.
Det er dødelig om du får i deg for mye og grensen kan ofte være hårfin desverre. Jeg rører ikke det stoffet lenger, ikke verdt det.
Vis hele sitatet...
Vet du hvor mange gram cola han døde av?