Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 617
Gått på elvanse i litt over en måned nå.

Prøvde først Ritalin i to uker men de fysiske bivirkningene ble så ille at det ble flere kvelder på legevakten.

En av de verste månedene i mitt liv. Sluttet på dem i går hovedsakelig på grunn av psykose symptomer. Hadde alvorlig psykose i 2020 grunnet av rusmisbruk. Føler det holder på å komme tilbake. Bruker ikke rusmidler nå og har vært «rusfri» i over ett år. Utenom hasj da jeg sliter med angst og søvn.. og noe bruk av angst dempende som sobril/lyrica.

Har en stopp på røyking nå da det kan forverre psykosen.. men legene vil fortsette å stappe i meg adhd medisin da flere i familien min inkludert meg reagerer dårlig på stimulerende stoffer.

Noen som kan relatere? At adhd medisin er et reint helvette og at det ER avhengighetsskapende skapende. Iallefall for meg da jeg begynte å ta mer å mer for å få det «Kicket» skal man få boost av medisinene om man har adhd?

Slutta på dem igår og jeg har det helt jævlig. Noen tips .. cmon freaks