Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 773
[IMG][/IMG]

Testvæsken var allerede oransje da jeg putta bloggeren i, mulig den har blitt litt mer oransje men ikke mye
Kjøpte testen i dag, og det står ingenting om utløpsdato på den. Væsken var klar før test, men den var litt oransjeaktig.

Ser at selve blotteren er blitt lilla da. Holder det?
Væsken var mer blank i starten ja, nå er den oransje og papiret er lilla. Tar sjansen jeg
morkakespisende
Kanskje ekspertene kan rette meg om jeg tar feil, men det er altså selve papirremsen i glasset du skal ta ut av væsken--for så å sammenligne med 'kartet'
Vil si det er en svak lilla farge på den væsken
Nå har det gått vel 30 min etter inntak av 1,5 blotter uten noe effekt. Sikkert scammet
Sitat av coronarefugee Vis innlegg
Nå har det gått vel 30 min etter inntak av 1,5 blotter uten noe effekt. Sikkert scammet
Vis hele sitatet...
Leser du deg ikke engang opp på stoffene før du putter det i deg?
Det tar 30 til 90 minutter før du føler effekten, så det kommer nok skal du se. Må også få lov til å si at det er en særdeles dårlig ide å ta LSD så sent på kvelden, du vil holde deg våken til sikkert kl 08 imorgen tidlig, om ikke lengre..
Sist endret av Jorg; 22. mars 2023 kl. 19:43.
Vi får se, jeg tviler på at det skjer så mye mer i kveld. Mild oppstemthet, en litt økt grad av velvære muligens. Tror jeg fikk noe tull
Sitat av coronarefugee Vis innlegg
Nå har det gått vel 30 min etter inntak av 1,5 blotter uten noe effekt. Sikkert scammet
Vis hele sitatet...
Her er det jo bare å ønske god tur
Sitat av coronarefugee Vis innlegg
Vi får se, jeg tviler på at det skjer så mye mer i kveld. Mild oppstemthet, en litt økt grad av velvære muligens. Tror jeg fikk noe tull
Vis hele sitatet...
Hva føler du nå, og hvor mye mcg tok du?
Samme som i sted. Økt grad av velvære. Ting føles generelt litt mer trippy ut, som ved sopp. Men generelt en mild form for effekt her. Så mulig dosen var lav

Tok 1,5 blotterpapir som skulle ha 150 ug i hver
Sist endret av coronarefugee; 22. mars 2023 kl. 21:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvordan endte dette? ��
Jeg turan ikke i det hele tatt