Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1807
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
gamle katten jeg hadde ble angrepet av hund. tok katten til dyre lege, katten fikk behandling og vi fikk katten hjem. de ga meg ferdig dosert morfin så jeg kunne sprøyte inn i munnen til katten pga smertene.

fikk aldri brukt morfinen pga katten døde før jeg fikk brukt den. så spørsmålet er kan jeg ruse meg på denne morfinen eller er det en annen type morfin som bare er egnet til dyr/ katter?

og hvordan må jeg innta dette, sprøyte med nål? eller i munn som katten skulle?

kanskje et dumt spørsmål men vil være sikker
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du ville ha den den katta morfin for en måned siden også. Ref tidligere tråd.

At katten er dau nå er litt mistenkelig må jeg si..

Jeg har hørt mye sprø ting morfinavhengige har gjort for å få morfin men å ta katten sin medisin er drøyt.

Om du kan ta dyremedisin som menneske? Sikkert, men doseringen for smertelindring for katt er nok veldig langt fra dosering for rus for menneske.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du ville ha den den katta morfin for en måned siden også. Ref tidligere tråd.

At katten er dau nå er litt mistenkelig må jeg si..

Jeg har hørt mye sprø ting morfinavhengige har gjort for å få morfin men å ta katten sin medisin er drøyt.

Om du kan ta dyremedisin som menneske? Sikkert, men doseringen for smertelindring for katt er nok veldig langt fra dosering for rus for menneske.
Vis hele sitatet...
den posten var det ikke jeg som postet.

mistenkeligt at den er dø? den ble bitt over ryggen av en rottweiler. katten sovnet inn, la ikke merke til at den døde, før etter en stund
BRAND ∞ STRONG
Kanskje den er tilsatt noe som skal gjøre det mer attraktivt for katta å spise det?
Med andre ord kanskje ikke så smart å skyte det.
Svelg det i stedet.
Den er sikkert for svak till at du merker noe...
Hvis du skal innta rusmidler så gjør du lurt i å vite dosen. Bare for katt er ett lite dyr så betyr det ikke at dosen er liten, dyr og mennesker har forskjellig metabolisme så for alt vi vet kan den sprøyten inneholde en lethal dose for mennesker. Med det sagt så antar jeg at det er en beskjeden dose, men du kan kanskje si noe om det selv?

Når det kommer til morfin så er det slik at det har veldig lav tilgjengelighet ved oralt inntak. Ved injisering får du opp til 3 ganger så mye i deg, mens rektalt gir ca dobbelt så mye som oralt. Dette gjør at morfin er svært populært å «plugge». Hvis du googler/Reddit og lignende, så anbefales det ofte å ta det rektalt. Jeg bruker ett halvt gram morfin om dagen så for min del fungerer det å ta pillene oralt, hadde jo fått i meg 3 ganger så mye om jeg skøyt det men det orker jeg ikke å begynne med.

Medikamenter til dyr kan inneholde smakstilsetninger som feks kyllingsmak, så lykke til med prosjektet. RIP til katten, trist når sånn skjer.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Hvis du skal innta rusmidler så gjør du lurt i å vite dosen. Bare for katt er ett lite dyr så betyr det ikke at dosen er liten, dyr og mennesker har forskjellig metabolisme så for alt vi vet kan den sprøyten inneholde en lethal dose for mennesker. Med det sagt så antar jeg at det er en beskjeden dose, men du kan kanskje si noe om det selv?

Når det kommer til morfin så er det slik at det har veldig lav tilgjengelighet ved oralt inntak. Ved injisering får du opp til 3 ganger så mye i deg, mens rektalt gir ca dobbelt så mye som oralt. Dette gjør at morfin er svært populært å «plugge». Hvis du googler/Reddit og lignende, så anbefales det ofte å ta det rektalt. Jeg bruker ett halvt gram morfin om dagen så for min del fungerer det å ta pillene oralt, hadde jo fått i meg 3 ganger så mye om jeg skøyt det men det orker jeg ikke å begynne med.

Medikamenter til dyr kan inneholde smakstilsetninger som feks kyllingsmak, så lykke til med prosjektet. RIP til katten, trist når sånn skjer.
Vis hele sitatet...
Størrelse har mye å si og forskjellen på mennesker og katters metabolisme ytterst lite..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Størrelse har mye å si og forskjellen på mennesker og katters metabolisme ytterst lite..
Vis hele sitatet...
Utdyp?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Størrelse har mye å si og forskjellen på mennesker og katters metabolisme ytterst lite..
Vis hele sitatet...
Hvis du leser litt mer enn «katt, menneske og morfin» så burde du også skjønne at budskapet her var at det var lurt å vite dosen før man putter noe i seg. Jeg skjønte det og jeg er ikke over middels intelligent, ikke over middels interessert i hverken katter eller morfin heller.

Sjeldent jeg forsvarer lege herr død, men altså come on.
Medisiner er ofte dosert ift kroppsvekt, men unntak selvfølgelig. Det betyr at en katt på 3 kilo og en mann på 100 kilo trenger mest sannsynlig forskjell dose for å få ønsket effekt.