Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1572
Hei. Lurer på om det er mulig å ha litt kokain pulver i coca cola for så å drikke? Blir man ruset av det? Eller er det best å bare forholde seg til sniff?
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Oral biotilgjengelighet er dårlig med kokain, dra det i nesen eller stikk det opp i rumpa.

Men jo for å svare på spørsmålet ditt, så klart du vil bli ruset, men det vil være bortkastet coke.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bland det i et lite glass med bittelitt vann.
Dra det opp i denne:
https://www.apotek1.no/produkter/omn...100stk-926040p

Så slipper du å være så jævla tett i nesa dagen etter!
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
.. glemte å si at det skulle opp i rumpa. Ikke skyt!
Grønnost
Tinnie's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
.. glemte å si at det skulle opp i rumpa. Ikke skyt!
Vis hele sitatet...
Takk for råd, haha. Åpnet en tråd tidligere ang anal som bruksmetode for cola fordi sliter så sinnsykt med tett nese ca 3-5 timer etter siste linje tatt. Samt smerter som f.

Har funnet en god løsning på det, nesehorn. Skyller nesa mi etter ca 2 timer etter siste linje før jeg legger meg, og evt underveis mens jeg holder på å ruse meg. Og for smertene funker ibux veldig greit midlertidig. Men har vurdert kraftig å plugge ass. Så prøver nok det ut en dag
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Tinnie Vis innlegg
Takk for råd, haha. Åpnet en tråd tidligere ang anal som bruksmetode for cola fordi sliter så sinnsykt med tett nese ca 3-5 timer etter siste linje tatt. Samt smerter som f.

Har funnet en god løsning på det, nesehorn. Skyller nesa mi etter ca 2 timer etter siste linje før jeg legger meg, og evt underveis mens jeg holder på å ruse meg. Og for smertene funker ibux veldig greit midlertidig. Men har vurdert kraftig å plugge ass. Så prøver nok det ut en dag
Vis hele sitatet...
Du føler deg ikke så konge når du står der og skal trykke en sprøyte i ræva, men den tanken forsvinner kjapt! Effekten er mer eller mindre helt momentant og en del kraftigere enn ved snorting… MEN! Crack er mye bedre! Eventuelt plugging rett før trekket, men da begynner det å bli livsfarlig.
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Obs plugging og skyting er veldig lett og overjustere og i verste fall hjerteinfarkt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Grønnost
Tinnie's Avatar
Trådstarter
Noen som aner dosering for plugging? + Noen som har dosering for skyting også? (Vet jeg komner til å prøve det en gang så... Skal uansett kjøpe de der sprøyte greiene. Så tilgjengeligheten for å skyte er jo alltid der)

Noen som aner doseringer på IV og plugging?

+ Hvis jeg skulle plugge, hvor mye ml vann? 1 eller 2?

Når d kommer til sniffing har jeg tolleranse på ca 1-2g om dagen. Men har i det siste trappet litt ned. Hva er egentlig starter dose for plug og skyt?
Sist endret av Tinnie; 31. mars 2023 kl. 08:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Skaff deg 2,0 ml varmt vann, ikke for varmt men godt over romtemperatur.

Bland kolaen(mindre dose enn nasalt, siden opptaket er høyere rektalt, 70% versus 95-99%) ut med vann og fyll opp sprøyten din.
Sprøyten skal selvfølgelig være en av disse uten metallspiss.

Ligg deg på ryggen og prøv å få knærne til hodet ditt, putt lube på sprøytetuppen og endetarmsåpningen, stikk den 2-3 cm inn og injiser sakte.

Bli liggende i denne posisjonen i opptil 2-3 minutter for best effekt mens du klemmer igjen så ingenting kommer ut.

Litt ekstra lesestoff
Sist endret av Jorg; 31. mars 2023 kl. 09:57.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
MEN! Crack er mye bedre!.[/quote]
Grønnost
Tinnie's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
MEN! Crack er mye bedre!.
Vis hele sitatet...
[/quote]

Har lest her på forumet at man trenger sinnsyke mengder kokain for å i det hele tatt enjoye freebase. Leste at 0,5g pulver gir sånn 2-3 puffs, og at man bare vil ha mer og mer og da går vel mengdene raskt kontra snorte, skyte og plugge? Det beste er vel kanskje å skyte egentlig? Selv om det er det farligste. Men man trenger vel minimal mengde når man skyter så skyting er vel mest verdi for pengene, eller er jeg feil her?
Det går an å drikke, det funker bare ikke så bra.
Sitat av Tinnie Vis innlegg

Har lest her på forumet at man trenger sinnsyke mengder kokain for å i det hele tatt enjoye freebase. Leste at 0,5g pulver gir sånn 2-3 puffs, og at man bare vil ha mer og mer og da går vel mengdene raskt kontra snorte, skyte og plugge? Det beste er vel kanskje å skyte egentlig? Selv om det er det farligste. Men man trenger vel minimal mengde når man skyter så skyting er vel mest verdi for pengene, eller er jeg feil her?
Vis hele sitatet...
Når man skyter så får man det jævlig digg i kanskje 1 minutt og behagelig i 15 minutt deretter, så du kan selv tenke deg at skyting ikke er mest verdi for pengene.
Men du virker jo besatt på å skyte, så kjør i vei, sprøyten er livet
Sist endret av Jorg; 31. mars 2023 kl. 11:09.
Plugging er ikke skyting, Jorg. Bare nevner det.
Mvh
Sitat av Bobben79 Vis innlegg
Plugging er ikke skyting, Jorg. Bare nevner det.
Mvh
Vis hele sitatet...
Jeg skrev en lang post rett ovenfor her for å forklare plugging, vet godt forskjellen. I posten jeg svarer på så snakker Tinnie tydelig om skyting og ikke plugging.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke vits å stresse så mye over plugging. Ikke nødvendig å legge seg på rygg eller noe. Jeg kan gjøre det på 10 sekund. Heller ikke vits å trykke sprøyta langt inn, 1cm holder, prøv med bare vann første gang så du ikke sløser noe.