Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1884
Hei. Vært utrolig stressa i det siste, så har tatt ekstra mye benzoprep (står fast på 10mg × 3 valium daglig), varierende mengder rivotril i tillegg til 1mg Xanax, dose fra 5-10mg, variert ift følt behov.
Jeg er stabil på 110 Metadon (dne, den brune flaska, ikke den hvite fra nordic drugs da den er pyton) i tillegg. I dag har jeg tatt største doseringene, med nærmere 10 xanax, 40valium, en 2mg's rivotril (siste jeg hadde nå rett og slett, kanskje like greit eh), i tillegg til en flaske full dose metadon (110) + ca en halv flaske til, så rundt 50 metadon til (så kun i dag ca til sammen 270metadon/ish, i tillegg til ekstra benzo, en shot med 60% vodka og en flaske smirnoff 4% (bare den lille glassflaska fra butikken - passe ubetydelig mengde alkohol den flaska alene, men sammen med resten blir det jo en del).
Jeg har vært bruker i over et tiår fast, så er veldig tilvendt. Bør jeg derimot være bekymra da jeg ila kun nå en dag har økt metadonen mer enn dobbelt+drukket alkohol (noe jeg sjeldent gjør), samt tatt en del ekstra piller, både over tid men spesielt ekstra i dag i tillegg til resten? Vil ikke sovne uten å våkne igjen, og jeg er i ferd med å legge meg. Føler meg ikke rusa så det er sagt, men så tilvendt jeg er skal det mye til.

Tanker?

Eneste jeg nå merker som det har gått lenger tid er at jeg har noe vondt i hodet plutselig, og er trøtt i øya. Føler meg ellers ikke trøtt, kun vanskelig å holde øya åpne. Vært småtrøtt/slapp dagen lang, men det er jeg hele tiden. Sliter med kronisk utmattelse, er utbrent; så av og på-trøtt er ikke noe nytt, dog ekstra i dag (spesielt etter jeg tok dobbelt så mye metadon enn dagsdosen jeg tar til vanlig).
Jeg er hjemme alene, så skulle det skje noe kan ingen hjelpe. Så skulle gjerne hatt svar. Vet jeg er vanvittig høytolerant, men vil da ikke være for høy i hatten.
Sist endret av Intravenøsa; 13. februar 2023 kl. 02:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Begynner å høres farlig ut, de fleste her inne hadde nok ikke tålt dette, jeg hadde nok ikke gått å lagt meg om jeg var deg men det er jo utrolig hvor herda vi blir med tiden. Håper det ordner seg, gi en tilbakemelding imorgen så vi vet at du ikke sovnet inn da

god natt videre!
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Shit, er mer stoffer enn blod i systemet ditt jo..
Begynner faktisk bli litt bekymringsfullt detta
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Første tanken er vel at det mildt sagt en tåpelig dosering du har foretatt deg. Selvsagt, sånt kan skje den beste, så ingen moral-finger, men seriøst..

Håper alt står bra til og at du gir lyd ifra deg her asap. Denne historien er påfallende lik forløperen til nok en dyster avisoverskrift, desverre.

Ikke ta mongodoser alene, ha en person å ringe til isåfall.
Verden er kanskje overbefolket, men overdoser er ikke løsningen.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg liker ikke tråder som ender opp med å bli slike cliffhangers. Har sett mange lignende tråder på Reddit og andre forum oppigjennom årene.. Det hadde ikke kommet som ett sjokk om denne tråden var noe av det siste vedkommende gjorde.
Metadon blandet med benzodiazepiner står for mange av overdosene i Norge, hvert år, og den mengden @Intravenøsa konsumerte kunne sikkert gitt de fleste her inne problemer.
Tror ikke jeg hadde overlevd nesten 300mg metadon, heroin, 10 xanor, 40 valium og en rivotril.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Jeg liker ikke tråder som ender opp med å bli slike cliffhangers. Har sett mange lignende tråder på Reddit og andre forum oppigjennom årene.. Det hadde ikke kommet som ett sjokk om denne tråden var noe av det siste vedkommende gjorde.
Metadon blandet med benzodiazepiner står for mange av overdosene i Norge, hvert år, og den mengden @Intravenøsa konsumerte kunne sikkert gitt de fleste her inne problemer.
Tror ikke jeg hadde overlevd nesten 300mg metadon, heroin, 10 xanor, 40 valium og en rivotril.
Vis hele sitatet...
Siste aktivitet: 13. februar 2023
Det er nok en fare for det ja...

Jeg har lest om, hørt og sett folk som tåler mye, men det her tok kaka...
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Godt å se at du er aktiv igjen!
Sitat av Emilher1 Vis innlegg
Godt å se at du er aktiv igjen!
Vis hele sitatet...
Se her ja!

Var nesten sikker på at trådstarter hadde sovnet inn, så dette var jo hyggelig
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Se her ja!

Var nesten sikker på at trådstarter hadde sovnet inn, så dette var jo hyggelig
Vis hele sitatet...
Tidenes dårligste timing at han skulle ta seg en freak pause etter denne tråden ja, heh.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hodepinenen er jo symptomatisk på for mye morfin.
Da jeg selv gikk på 900mg morfin og 400 benzo tok jeg så ofte for mye, som igjen resulterte ii at jeg hele tiden økte, når hodepinen ikke var der. På 1500 mg morfin, ble jeg satt på 900 igjen etter ett par år.

Men den gang kunne jeg gå fra stående våken i en samtale, til å gå rett i bakken.
Pulsen var så lav, at tom i dag på smådrops,er den sjelden over 50.
Å da er det panikk.

Å dø på disse legemidlene er så vanskelig, at gå å vær ærlig med en lege å få hjelp i stede.

Har prøvd det meste, har tatovert DNR på brystet, men helseteam sykehus respekterer det ikke.

Prøv å lev i stede.