Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1360
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Denne speeden funker sykt bra. Føler meg overspeeda når jeg tar den, ganske våt, og sånn fet som god coke, at den smelter imellom fingrene. Men når jeg lyser på den glitrerr den litt, kan se ut som ice… er det det tro? Hva kjennertegner det?

Her er en video av den:

https://www.veed.io/view/44ac5f17-b7...ingWidget=true

Og noe bilder til dere stukere som har politiet utenfor og ikke stoler på link fra en fremmed narkis:





Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Den er ikke ganske våt. Vet ikke hvorfor jeg skrev det, sikkert CP. Men den er ikke tørr akkurat .

(Ur mum is) kødda
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan være msm eller boric acid
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
eller magnesium sulfat, den er ofte å finne i pepper
meth er dyrere, hvorfor vil noen pakke meth i amfen som er billigere?
Den så fin ut... Kanskje du bare har fått noe som er bra vetdu
Nei det er ikke crystal meth i noe som skal være amfetaminsulfat. Crystal er freebase methamfetamin og denne må røykes. Det blir litt som om man skulle blanda crack cocaine inn i vanlig cola, helt meningsløst.

Men med det sagt er det ikke uvanlig med andre former for meth i gatespeed det er veldig vanlig
Sist endret av Bluesky_; 13. januar 2023 kl. 08:42.
Vet ikke hvor du holder til men sirkulerer vertfall chrystal i nordre del av Trøndelag for øyeblikket.
Crystal meth er latterlig dyrt, så det hadde vært økonomisk tåpelig å putte det i vanlig pepper.
Sitat av Redhot Vis innlegg
Crystal meth er latterlig dyrt, så det hadde vært økonomisk tåpelig å putte det i vanlig pepper.
Vis hele sitatet...
Har det alltid vært sånn? Da jeg handla amf for 7-8 år siden var det ganske vanlig å få en god del meth blanda i.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Meth er også 19 ganger så potent som amfetamin. Derfor folk jazzer opp speeden med metamf. Det var visst mer vanlig for 5-10 år siden som nevnt over
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Har det alltid vært sånn? Da jeg handla amf for 7-8 år siden var det ganske vanlig å få en god del meth blanda i.
Vis hele sitatet...
Det er stor forskjell på meth og krystalisert meth
Sitat av Båtbåtbåt Vis innlegg
Det er stor forskjell på meth og krystalisert meth
Vis hele sitatet...
Åja, ja det er det sikkert. Jeg tenkte på vanlig meth men nå henger jeg med.
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Redhot Vis innlegg
Crystal meth er latterlig dyrt, så det hadde vært økonomisk tåpelig å putte det i vanlig pepper.
Vis hele sitatet...
Det er svært vanlig i pepper. 1000kr koster 1 gram med metamfetamin, bland ut 0.1g god ice i 10g speed, og du får en ganske god speed. Har til og meg opplevd folk skryter av å ha blandet ut med krystall før jeg kjøper.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Definitivt fortsatt en del meth i norge. Men virker som det går i perioder, enkelte ganger jeg har handla detta året har jeg fått typer som holder meg påtent i 10 timer+. Jeg er også forsiktig med dosering og bruker nesten aldri over 0,1, det skurrer litt når en liten 20mg linje holder deg i form en hel dag kan man si..