Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  57 10782
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Bare preiket til nodsquad i denne tråden alene gir lyst til å sjekke ut serien
Sist endret av meaculpaUIO; 10. juni 2023 kl. 21:34.
Anbefaler deg den serien.
Kanskje du lærer litt gangsta street smarts
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Bare preiket til nodsquad i denne tråden alene gir lyst til å sjekke ut serien
Vis hele sitatet...
Om du ikke har gjort det enda anbefales det. Beste jeg har sett på lenge
Sitat av Natrajk72 Vis innlegg
Hadde vært interessant å fått ut navn og personlige historier om de som blir portrettert i denne serien. Ikke sett serien selv men oppvokst i Sarpsborg på samme tid og vært borti mordsaker og mye annet på den tiden.

Er ikke så interessert at jeg gidder å skaffe meg ett sumo abonnemang men synes generelt at det er en uting at ting bakover blir portrettert uten samtykke eller prat overhodet.

Folk blir levende i år 2000 igjen lokalt og mange har kommet ganske langt siden den gang og mange har funnet veien til sin grav også.
Vis hele sitatet...
Serien er jo basert på livet til skaperen av serien og jeg er veldig positiv at de fremstilte i serien har blitt informert om at den skapes. Serien er i mine øyne et gull egg av norsk tv-produksjon og så autentisk du får det. Hvis du faktisk ble oppvokst i Sarpsborg på den tiden er det vel bare se serien så finner du fort ut av hvem som blir fremstilt. Tror det skal være ganske lett å kjenne igjen om du var involvert som du sier.
Sist endret av Emilher1; 13. juni 2023 kl. 17:50.
Ja, sjekk den! Gjør det!
Ekstremt bra kostymer, foto og lyd til å være norsk, men rævva hovedrolle. En Oftebro-spinoff hadde vært fett, han er jo egentlig bare med i to episoder, men samtidig det eneste jeg husker fra serien utenom bra seine 90-talls-vibber.
Sitat av funksjon Vis innlegg
Ekstremt bra kostymer, foto og lyd til å være norsk, men rævva hovedrolle. En Oftebro-spinoff hadde vært fett, han er jo egentlig bare med i to episoder, men samtidig det eneste jeg husker fra serien utenom bra seine 90-talls-vibber.
Vis hele sitatet...
What! Syntes hovedrollen var crazy bra.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det som hadde vært mest interessant er å finne ut av hvem denne Freddy Hælvete er basert på