Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2098
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, har fått en del erfaring med Ketamin og liker den evnen man får til og forsvinne inn i åndeverdenen, har blitt relativt trygg på stoffet men har enda til gode og forsvinne totalt i K-hole. Har vært på kanten flere ganger med opp til 200mg, med litt opparbeidet toleranse fra tidligere doseringer på kvelden. Kjenner at jeg har lyst til å prøve skikkelig snart, men er også litt usikker. Noen som har noen heftige historier eller kan komme med råd og tips om doser som drar deg til en annen planet?
Jeg har dratt avgårde på ketamin mange ganger, og har alltid følt det som en ekstremt spirituell opplevelse (Selv er jeg ikke troende på noe vis).

Har da brukt en digitalvekt, og målt opp dose basert på kroppsvekt. Sniffet det, lagt meg i sengen i mørket og dratt avgårde. Ofte med denne på øret:https://youtu.be/cDI4Vm9tAys
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei, har fått en del erfaring med Ketamin og liker den evnen man får til og forsvinne inn i åndeverdenen, har blitt relativt trygg på stoffet men har enda til gode og forsvinne totalt i K-hole. Har vært på kanten flere ganger med opp til 200mg, med litt opparbeidet toleranse fra tidligere doseringer på kvelden. Kjenner at jeg har lyst til å prøve skikkelig snart, men er også litt usikker. Noen som har noen heftige historier eller kan komme med råd og tips om doser som drar deg til en annen planet?
Vis hele sitatet...
Lag to lisser på 100 mg hver og dra sakte inn en i hvert nesebor. Legg deg ned med musikk og ta på bind for øya. Lykke til på reisen.
Sitat av Frank Dank Vis innlegg
Lag to lisser på 100 mg hver og dra sakte inn en i hvert nesebor. Legg deg ned med musikk og ta på bind for øya. Lykke til på reisen.
Vis hele sitatet...
Dette er vel ikke nok til å entre det som kjennes som og refereres til i trådens tittel som 'K-hole'? Har flere opplevelser hvor jeg har sniffet forskjellige kvantiteter og kvaliteter av ketamin og fortsatt ikke nådd 'K-hole'--jeg har blitt veldig beruset fortsatt, men så vidt jeg vet er eneste måten å nå en ordentllig 'K-hole' på å injisere en blanding intravenøst. Eller?
Intramuskulært er mye bedre enn intravenøst. Intravenøst blir en alt for heftig opptur hvor hele verdenen forsvinner på noen få sekunder. Intramuskulært er en rolig opptur med nesten dobbelt så høy biotilgjengelighet som oral, så 150mg i låret er gjerne en bra start. Det ville vært min anbefaling etter å ha holdt på med det ganske så lenge, og man trenger heller ikke å være redd for å bli hektet på nåla på det viset, for det er ikke noe rush som man blir glad i.
Det var helt sykt. Jeg elsker ketamin og jeg tok det for første gang i januar jeg hadde null peiling på hva det var, jeg bare fikk av min daværende kjæreste. Jeg vet ikke hvor mye jeg fikk fordi vi kjøpte 1 gram og vi sniffa litt på vei hjem på toget og først ble jeg sykt dårlig. Jeg kjente jeg måtte spy og hadde spyposer klar hehe men det gikk bra og ingenting skjedde helt til jeg og hun kom hjem. Da tok vi enda mer og plutselig ble alt svart, jeg husker ikke særlig mye men det var som at jeg slukt ned i ett svart hull men samtidig var det så sykt lyst selvom soverommet vi var på var mørkt med ingen lys. Personlig trodde jeg at jeg skulle dø, fordi jeg visste ikke hva som skjedde. Men når jeg ser tilbake på det, er deg noe av det beste jeg noen sinne har prøvd og det varer ikke så sinnssyke lenge. Pluss du kjenner ingenting kroppen din blir på en måte lam, så om noen slår deg kjenner du det ikke haha
Stort sett bare positive opplevelser på ketamin. Men siste tur sendte meg i en slags psykose. Hadde flere tønner med div roids hvor skriften plutselig var på arabisk. Så ble paranoid og trodde noen ville forgifte meg. Hadde byttet ut tønnene mine. Så knuste tønner til 10 talls tusen kr. Kan ha noe og gjøre med at jeg hadde vært våken 2-3 dager i strekk før jeg tur.
Sitat av tasmus82 Vis innlegg
Intramuskulært er mye bedre enn intravenøst.
Vis hele sitatet...
Hvordan går man fram på IM? Blande pulver med lunket vann? Hvor mange mg ketamin per ml?
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Hvordan går man fram på IM? Blande pulver med lunket vann? Hvor mange mg ketamin per ml?
Vis hele sitatet...
Jeg bruker ca 1ml pr 100mg, så med 150mg bruker jeg altså 1.5ml. Det kreves at man jobber litt med krystallene for at de skal blandes med vannet, så jeg bruker ett stempel fra en sprøyte for å knuse det skikkelig til pulver så det løses opp lettest i vann. Videre foretrekker jeg også å bruke låret fremfor rumpemusklene, da de er lettere tilgjengelig.

Jeg har gjort dette sikkert hundre ganger uten problemer, men jeg fikk absess en gang jeg var uforsiktig - så man bør være litt forsiktig med renslighet underveis - men jeg bruker ikke å koke vann eller noe sånt og det har nesten alltid gått bra. Den gangen det gikk galt hadde jeg spist sopp og brukt masse speed, og jeg husker det sved som bare rakkeren ved injeksjon (noe det normalt ikke gjør, utenom litt «press» i muskelen under injeksjonen) så jeg burde egentlig stoppet med en gang.
Sist endret av tasmus82; 16. november 2022 kl. 16:31. Grunn: Skrivefeil
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Temmelig sikker på at jeg var i et khole engang. Tror jeg tok rett over 200 mg elns, la meg i senga og slov av alle lys. Føltes ut som at jeg var i tomrommet før big Bang. Plutselig følte jeg noe, altså litt mer enn ingenting. Det føltes ut som at jeg var en blanding av hvitt støv og hvitt "støy" i et mørkt tomrom. All lyd var forvrengt. Så forstod jeg plutselig at dette var "sanser", som betydde at jeg var "noe" med sanser. Så plutselig husket jeg på at jeg hadde motorikk. Prøvde å bevege og slenge meg rundt i sengen, fikk omsider teken på det nok til at jeg klarte å bevege meg litt. Var nesten som en gjenfødelse med lynkurs i hvordan man brukte ens egen kropp. Til slutt forsto jeg at jeg lå oppi en seng, og ville utforske utforbi. Klarte somehow å komme meg ut av senga (jeg så enda ingenting og hadde ingen sans eller anelse for syn, men jeg hadde grunnleggende forhold til geometri i form av berørelse.) Bra at jeg ikke slo meg på sengekanten elns.

Prøvde reise meg opp, klarte omsider å stå opp å lene meg inntil veggen. Følte rundt langs veggen, klarte å utforske soverommet mitt (i mørke)

Plutselig gjenkjente jeg at dette var MITT soverom, og at jeg bodde hær. Jeg lurte på hvordan har jeg klart å komme meg her? Det tok meg så lang tid før jeg kjente igjen mitt eget rom, så hvordan har jeg klart å kjøpt hjemmet mitt (altså tvil til funksjonsevne). Så husket jeg på at jo da, jeg har en jobb, jeg husket på sjefen min, og så husket jeg på foreldrene mine, og hadde en veldig spirituell connection til hva min plass i universet er, og hvordan summen av at jeg er hvor jeg er nå, kommer fra et stort antall tidligere interaksjoner med familie, skole, venner osv. Jeg synes dog enda det var rart at jeg hadde så konkrete minner av at jeg har vært alle disse stedene med alle disse folkene, samtidig som jeg engang ikke husker hva som er utenfor rommet jeg nå såvidt har lært å stå oppreist i. Så husket jeg på layouten i leiligheten min, og så innså jeg at jeg som person sporadisk leker med rusmidler, og at jeg trolig har tatt ketamin. Fikk smålig noia over at rusen jeg var i ville vare for lenge, slik at jeg "endelig" ville bli avslørt. Så ble litt redd for å gå ut av soverommet mitt, da gangen er rett til høyre for soverommet mitt. Var redd for at jeg i et uklart øyeblikk forville meg ut av leiligheten, stående i bokser. "Utsiden" var på en måte farlig (på grunn av egen uedruelighet, vel verdt å merke, ikke en irrasjonell paranoia).

Noen minutter senere turte jeg endelig å åpne øyene mine fra der jeg sto. (Jeg tror jeg la meg ned på gulvet, gikk oppi sengen, og reiste meg opp for å lene meg inntil veggen igjen en del ganger i en form for tankeloop eller stressa sinnsstemning). Jeg kunne se omgivelsene mine rundt meg, men alt var enda kullsvart (tror kl var 19, alle lys var slått av og hadde trukket foran for vinduene), men om det var med noe aldri så lite lys, eller rå hunommelse, klarte jeg å se i soverommet mitt. Det kan beskrives som at alt var kullsvart (void/space), men at jeg likevel klarte å se omgivelsene, som ble formet fra en kombinasjon av grått og hvitt støy.

Nærmeste eksempelene jeg har er dette: https://i.ytimg.com/vi/REGKu2mdV2s/maxresdefault.jpg

Eventuelt musikkvideoen big fig wasp på youtube, bare grått og svart istedenfor rødt og svart.

Til slutt turte jeg å gå ut av soverommet mitt. Slo på lyset i stua, og "kom tilbake" kort tid etter dette.


Var alt i alt en veldig gøy og minneverdig erfaring, men det ble også siste gangen jeg tok ketamin. Ikke fordi jeg flkk avsmak, men heller fordi jeg følte meg godt godt godt metta!