Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1271
New generation
colakork's Avatar
Fikk en tanke.. Etter å ha reflektert over en klein erfaring

Jeg var hos ei eskorte jeg ble kjent med igjennom et miljø, alt var fint til hun så jeg åpnet opp vipps med bare tommel, ingen pin!

Hun ringte fort ei vennine og pratet russisk, jeg fikk med meg vipps og noe ang thumb og kobla 2 og 2.

Neste som skjedde var at jeg drakk fra en drink jeg ikke hadde hatt øynene på konstant (var på badet og kjøkkenet etc mens hun var alene med glasset mitt)

Plutselig noen 20minutters etter samtalen og noen slurker så begynner jeg å få ketamin lignende symptoner..

Jeg dro i meg noen feite linjer cola og gjorde mitt, dama virket veldig overrasket..

Så nå lurer jeg.. Kan coke stoppe alle downers, benders etc?

Kan coke bli bært i lomma som en type anti-dote mot alt slikt?
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Amfetamin og coke funker nok godt til dette. En blanding er nok kanskje det beste.
En stor nok dose ghb så regner jeg med at du sovner uansett.
Det høres ut som du var heldig i den situasjonen
Anonym bruker
"Hatsk Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan av egen erfaring fortelle at ved høye nok ketamindoser så er det ingen cola som henter deg inn igjen
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan av egen erfaring fortelle at ved høye nok ketamindoser så er det ingen cola som henter deg inn igjen
Vis hele sitatet...
Men man smaker vel at noe er "off" hvis man putter 1g ket i en liten drink? Det smaker jo aids