Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  35 1613
Da jeg ser hvordan "noen" kan plukke på andre her inne, å kalle de for ting når den personen bare prøver å dele noe med andre blir jeg en smule sur. Også når threaden blir lukket av en eller annen grunn (sikkert god), skulle det være unødvendig av en i crewet å komme med en så spydig komentar rettet mot han. Har han gjort noe galt kan crewet sende PM å ikke latterligjøre han offentlig! Det er sikkert ment som en spøk, men tror ikke han som det er rettet til ler så mye.
Trodde dette var et seriøst forum hvor man ikke trengte å gjøre dette. Tar jeg feil??



ref: http://www.freakforum.nu/forum/showt...threadid=33065
Den tråden var like søppel som denne!
Vi fikk bare vite hva vi måtte gjøre, ikke hvordan. Det er shait! Dessuten er det at du skal "holde deg anonym" på nettet noe vi alle vet. Eller burde vite.
Skulle være bra unødvendig av deg å kverulere på dette.
Posten var totalt uten info.

Golder
Agressive
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jo, jeg må si meg enig med at det var unødvendig med akkurat den kommentaren, han kunne heller gitt en grunn til stenging. Grunnen er nok at dette har blitt diskutert en god del ganger før, og tar jeg ikke helt feil så fins det også et par toturials på dette på forumet.
*sukk*

Livet er herlig dere
Gizmo's Avatar
Trådstarter
Den tråden var like søppel som denne!
Vi fikk bare vite hva vi måtte gjøre, ikke hvordan. Det er shait! Dessuten er det at du skal "holde deg anonym" på nettet noe vi alle vet. Eller burde vite.
Skulle være bra unødvendig av deg å kverulere på dette.
Vis hele sitatet...
Alle er ikke like flinke som deg vet du!. Finner ingen grunn til å være sånn mot folk allikavell. Men det er kansje gøy å tråle threads bare for å pirke på noen som kan mindre eller lite!
Mahognygolfer
koop's Avatar
90 0
syns det var en helt grei måte og avslutte tråden på, litt spydig, men litt må man tåle
http://www.spunangel.com/opossum/argue.jpg
Hvis det ikke kom fram av posten min, så prøvde jeg faktisk å formidle et lite budskap om paranoia på internett. Og ærlig talt, litt må man tåle på internett. Hvis trådstarteren faktisk ble såret beklager jeg selvsagt det.
IvIoyner sine close posts er jo morsome heh. men kan forstå at noen ikke "tåler" det akkurat som at det alltid er en eller annen idiot som skal ta seg nær av litt shit talk.

http://www.freakforum.nu/forum/showt...886#post328886 min fav. heh
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Synes det var en fin avslutning jeg.
Litt punktum finale.
Ser godt at den kan være "sårende",men tror ikke jeg hadde blitt såret for å si det sånn.

Edit: veldig mye "men" i den setningen
jeg mener IvIoyner var i sin fulle rett til å være spydig.
Tåler du ikke såpass får du holde deg unna diskusjonsfora på nettet.

edit: nå har vel denne tråden gjort sitt også?
Til orientering var det heller ikke jeg som stengte tråden.
Gizmo's Avatar
Trådstarter
Hvorfor var han i sin fulle rett til å være spydig? Halve forumet mot meg, men jeg står på!!
Ps: Poenget var ikke om threaden ble stengt eller ikke.
Opprinnelig postet av Gizmo
Alle er ikke like flinke som deg vet du!. Finner ingen grunn til å være sånn mot folk allikavell. Men det er kansje gøy å tråle threads bare for å pirke på noen som kan mindre eller lite!
Vis hele sitatet...
Hæ?
Jeg har da aldri ytret eller prøvd å ytre ett eneste ord om hvor god jeg er i forhold til han, eller deg.
Men tråden var ikke til hjelp på noen måte, og da er det heller ingen grunn til at den skal leve videre. Hadde posten hatt mer info, ikke bare om hva man måtte gjøre, men også om hvordan.
Også er det så fryktelig irriterende når noen kviner over en post som er stengt. Det er en grunn til at de blir det.

Men ok, måten den ble stengt på var kanskje litt brutal for noen. Jeg for min del synest den var helt grei.

Er det foresten bare jeg som synest at det er snålt at du tar deg nær av det når det ikke en gang var din tråd?
Gizmo's Avatar
Trådstarter
Som sagt så handlet det ikke om den ble stengt eller ikke!!
Skjønner at den ble stengt, folk vet om dette. Han gjorde tydeligvis ikke det. Er det ikke bare enklest å fortelle han det på en normal måte! Å Viss alle allerede gjør dette, er anonyme på nettet så blir det litt feil å kalle han paranoid... Alle er jo det da..
Mahognygolfer
koop's Avatar
90 0
jeg har ingen problemer med at folk på nettet vet hvem jeg er og har ip'n min...

gidder ikke mekke masse drit for og være anonym
Dumme tråder får vittig avslutninger. Slik skal det være.
Mahognygolfer
koop's Avatar
90 0
true... i agree with TipeX
Og de fleste her på nff som anser seg som seriøse brukere synes IvI's innlegg var helt greit. Ergo, du får enten finne deg i at søppelbrukere får litt skjenn, eller så får du stikke et annet sted.

Dessuten, hva er det med denne trenden for tiden at idioter skal støtte opp om andre idioter?
At noen kaller noen andre paranoid ser jeg ikke på som et problem, og i hvertfall ikke når personen innrømmer å være akkurat det like etterpå.
Ja, dette er et seriøst forum, men folk trenger vel ikke plante slike unødvendige tråder i trynet på andre folk vel. Sist jeg sjekket var vi alle selvstendige mennesker med fri vilje til å velge hvorvidt vi vil spre våre personlige opplysninger på nett.

Nichotin: De organiserer seg.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
om ikke folk tåler sarkasme i dagens samfunn må de bare ha det så godt. Det værste jeg vet er hårsåre "små unger" som ikke tåler en eneste kommentar som ikke er av positiv sort.
IvIoyner er jo generelt morsom da?
Mener det sikkert ikke negativt...
Mahognygolfer
koop's Avatar
90 0
<søppelpost>
moyner er søt
</søppelpost>
Hva er det med at folk ikke kan skrive bokmål? Ufattelig mange feil i postene til AntiKrist og andre nye brukere.
Muligens er det bare meg som irriteres av slikt, men vær så snill å ta i bruk http://home.online.no/~perove-h/preview.gif og http://home.online.no/~perove-h/rediger.gif nff brukere.
http://www.freakforum.nu/forum/showt...threadid=33077
Må bare spør, hvorfor ble denne egentlig stengt først? 99% av alle threader som blir stengt er jeg enig i, men det finnes seff unntak.
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Opprinnelig postet av DezQuetoz
IvIoyner er jo generelt morsom da?
Mener det sikkert ikke negativt...
Vis hele sitatet...
Enig med deg der. Nettet er fritt frem for uttalelser, såvidt jeg vet.
Og du kan ikke begynne å gnage på en fyr fordi han f.eks kalte deg for paranoid i en chat eller forum..
Eller dra til mamma og pappa. *host host, Idol-Sandra, Host host*

mvh
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Oh, hvis IvI ikke stengte tråden, og hans kommentar dermed heller ikke var en avslutning på det han mente var en tåpelig tråd, så er jo alt helt annerledes. Kanskje den som stengte tråden burde lagt ved en liten hilsen og om at han stengte tråden, og med en grunn. Mulig trådstarter fikk en pm, men det er jo åpenbart ikke nok.

Nichotin: Trend? Jeg har alltid gjort slikt, idiot eller ei .

En idiot er forresten en som ikke bryr seg om eller har peiling på politikk.
Sist endret av Tias; 9. april 2004 kl. 19:24.
Opprinnelig postet av zalaam
Hva er det med at folk ikke kan skrive bokmål? Ufattelig mange feil i postene til AntiKrist og andre nye brukere.
Muligens er det bare meg som irriteres av slikt, men vær så snill å ta i bruk http://home.online.no/~perove-h/preview.gif og http://home.online.no/~perove-h/rediger.gif nff brukere.
Vis hele sitatet...
det med skrive feil ol. er jo egentlig en ganske uskyldig sak. normalt så skriver ikke folk feil for å plage andre ? jeg har også skrive vansker men gjør hvertfall så godt jeg kan å jeg tror egentlig ikke at det er så mange som har problemer med at jeg har endel skrive feil og grammatikk feil. er jo tross alt "innholdet" som teller?
Gizmo's Avatar
Trådstarter
Tydeligvis mange meninger om dette. En ting skal være sagt. Jeg er ikke hårsår eller anser meg heller ikke som idiot. Men viss noen mener dette så er det helt greit. Jeg sa min mening, andre har andre meninger å det respekterer jeg. MEN, jeg kaller dem ikke idioter.
Mahognygolfer
koop's Avatar
90 0
herregud, gidd whine om threads som har blitt stengt..
hvis du sikter til meg så kalte jeg aldri deg for en "idiot" men du får nesten tolke det som du vil. noe av det verste jeg vet er folk som alltid skal plage andre utelukket for å være ekkel og folk som "overtolker" alt. men som IvIoyner sier "skal vi sette oss i ring å snakke om det?"
Gizmo's Avatar
Trådstarter
Det er helt i orden.
Opprinnelig postet av CoDEmASTeR
http://www.freakforum.nu/forum/showt...threadid=33077
Må bare spør, hvorfor ble denne egentlig stengt først? 99% av alle threader som blir stengt er jeg enig i, men det finnes seff unntak.
Vis hele sitatet...
Jeg snakket med fyren på irc etter at den ble stengt. Var en misforståelse, jeg trodde at cs fungerte fint før han kom (dvs, det var TGs litt rare nettverk som var skyld i det, og dermed ikke noe vi kunne hjelpe ham med). Sakens kjerne var at han faktisk ikke hadde spilt cs før han kom slik at det måtte være et teknisk problem (derfor åpnet jeg den).
Hva med å stenge denne også? Kunne vel egentlig ikke vært mer enig med Golder. Ta det på mIRC.
Hvorfor bumpet du tråden i det hele tatt da? Err... mirc? det heter IRC.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
stengt tråd tråden er nå stengt