Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1105
Kjøpte idag av en bekjent Levopidion på 25 ml. Veldig sikker på at det er doseringer på 25 mg/per ml.

Jeg har aldri prøvd Metadon før, men det sies at i motsetning til vanlig racemix dose, så gir dette mer rus da 100% av virkningsstoffet er av den delen som gir selve Metadonrusen, mens for "vanlig" Metadon så er dette tallet bare 50%. Liker også at virkningen kommer etter allerede 1-2 timer. Det liker jeg ikke (hadde foretrukket 15-30) min og heller at maks konsentrasjon kom etter 2 timer. Men til gjengjeld så har en enkel dosering virkning i 24-48 timer.

Sies også at Levopidion er dobbelt så sterkt som vanlig Metadon. Såkalt 1:2 ratio, tror jeg det kaltes.

75 mg Metadon er ca. 200 mg Morfin til sammenligning. Så dette tilsvarer i teorien sånn sett 400 mg Morfin. Og det bare av 1 ml (av totalt 25 i flasken). Tviler litt på at det er så enkelt tho, siden så store doser ville vært dødelig for en uten veldig høy dose.

Det siste sies også at mens rusen fra Metadon kan mest sammenlignes med å være rusa på både Morfin og Heroin. Mens Levopidion sammenlignes mer med å være rusa på Heroin, men mer intenst. Siden 100% av stoffet er av "heroin" stoffet, mens det kun er 50% i vanlig Metadon.

- Kan rusen sammenlignes med Oxycontin/Oxynorm (mitt absolutt favoritt stoff)? Tror mye av den grunnen skyldes virkningen på både Serotonin og Noradrenalin reseptene?
Ser ut som dette er veldig nytt og kom først på markedet i rundt 2017. Og når det virker som hvor dette blir brukt så blir først og fremst Norge angitt. Så Skandinavia, etterfulgt av Europa. Ingenting om USA eller Canada.

For dere som vet:

- Hvordan blir man rusa av dette?
- Hvor mye?
- Hvor lenge med daglig bruk før man får abstinenser ved seponering?

Og til slutt; hvor ille er de til sammenligning med abstinens fra Oxy og Morfin?
Sist endret av einsteindragon; 12. februar 2022 kl. 05:46.