Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1199
Anonym bruker
"Fremmed Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har aldri prøvd adderal før, men leste om en som synes det var digg, og tenkte selv at stimuleringen og oppkvikkinga fra adderal med cannabisen hørtes interessant ut.

Jeg har aldri prøvd noe sterkere stimulant enn koffein.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har aldri prøvd adderal før, men leste om en som synes det var digg, og tenkte selv at stimuleringen og oppkvikkinga fra adderal med cannabisen hørtes interessant ut.

Jeg har aldri prøvd noe sterkere stimulant enn koffein.
Vis hele sitatet...
Da ser jeg virkelig ikke vitsen med å leike med amfetamin. Noen sier heroin er digg, andre sier at dreping er skikkelig digg. Mange sier mye er digg, men det er ikke alltid det er lurt å høre på de.

Og sånn generelt vil du bare forminske, waste og ødelegge rusen fra cannabis om du tar stimulanter. Det kan nok mange her inne bekrefte.
Sist endret av knert1; 5. desember 2021 kl. 04:27.
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kast det,røyk cannabisen ren
Anonym bruker
"Oppblåst Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Oppskrift på psykose
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har aldri prøvd adderal før, men leste om en som synes det var digg, og tenkte selv at stimuleringen og oppkvikkinga fra adderal med cannabisen hørtes interessant ut.

Jeg har aldri prøvd noe sterkere stimulant enn koffein.
Vis hele sitatet...
Erfaringa mi når jeg blander amfetaminpreparater med cannabis er at det er totalt bortkasta cannabis. Å røyke 5g på en kveld og fortsatt sitte der nesten upåvirka annet av litt amfetamin.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hodet blir til grøt. Kort og enkelt
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Erfaringa mi når jeg blander amfetaminpreparater med cannabis er at det er totalt bortkasta cannabis. Å røyke 5g på en kveld og fortsatt sitte der nesten upåvirka annet av litt amfetamin.
Vis hele sitatet...
MDMA og hasj er jo digg?
Du kan sikkert treffe en sjelden gang å få en god form på den kombien men generelt er uppers og hasj en ganske jævlig blanding.
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Weed og stims gir meg panikkangst. Spar røykingsen til nedturen.
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
MDMA og hasj er jo digg?
Vis hele sitatet...
Sikta mest til amfetaminpreparater som amfetamin, ritalin osv. Ikke MDMA som for meg er noe helt annet en amfetamin rusmessig selv om det sikkert er i slekt.