Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 947
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok 1.5g flein for 4 dager siden. Skal trippe ikveld men hvor mye må jeg ta mtp toleranse? Sist trip med 1.5 oppno jeg level 2 trip men viss jeg må ta 3g for å kjenne d samme som sist hvor mye plusser jeg på ekstra for å trippe på level 3?
Tja det er ikke lett å si. Men var du tom i magen sist gang ?
Prøv denne?
https://codepen.io/cyberoxide/full/BaNarGd
Noen posta det på forumet igår elns tror jeg?
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Som en som har utdelt en del sopp i min mørke fortid , så vil jeg peke på at de fleste underdoserer i mine øyne, og undervurderer hvor raskt og akutt man bygger toleranse.

I min psykedelika boot camp oppvekst så opphøyde man de gode effektene fra sopp til å henge sammen med lav toleranse

Mikrodosering i forkant undergraver også medisinsk effekt av en større dosering

Fks jeg regner toleranse som dobbelt så høy 2 uker etter et ikke mikrodosering inntak
Sist endret av meaculpaUIO; 28. oktober 2021 kl. 12:39.
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Som en som har utdelt en del sopp i min mørke fortid , så vil jeg peke på at de fleste underdoserer i mine øyne, og undervurderer hvor raskt og akutt man bygger toleranse.

I min psykedelika boot camp oppvekst så opphøyde man de gode effektene fra sopp til å henge sammen med lav toleranse

Mikrodosering i forkant undergraver også medisinsk effekt av en større dosering

Fks jeg regner toleranse som dobbelt så høy 2 uker etter et ikke mikrodosering inntak
Vis hele sitatet...
Alt som har med toleranse og droger er jo veldig individuelt, og når det gjelder psykedelika så er dette ekstra sant som du helt sikkert er klar over.

Jeg har sett en generell tidslinje som ser slik ut: https://preview.redd.it/n2od5mpzq5m0...=webp&ff6dee3b

Det som i utgangspunktet fikk meg interessert i å svare på innlegget ditt var fordi jeg har en ide om at nær erfaring kan føre til en illusjon av sterkere fysisk toleranse, og her er hvorfor:

Rett etter en sterk psykedelisk opplevelse, så vil man gjerne endre måten man oppererer i topplokket på, dette kan vedvare en uke eller flere måneder men forsvinner bort imot alltid etter en stund uten å ture.

Jeg tenker da, at når man allerede tenker litt annerledes sånn som sopp kan få en til å gjøre i ettertid, så blir ikke skillet så stort og endringen i tankegang etterpå blir ikke like stort og det er heller ikke like sannsynlig at en opplever turen som veldig banebrytende eller endrer tankebanene dine i ettertid, selv om turen er tilsvarende i intensitet, men den faktisk utslagsgivende faktoren er ikke toleranse, men at man fremdeles har psykiske virkninger fra forrige tur.