Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2581
Halla, lurer på om noen vet om noe dop som er bra på fest også kombinasjoner, si hasj og kokain feks. Er veldig glad i mdma, men vet en må ha pause fra det. Hvor ofte kan jeg ta det uten stor skade hvis jeg er 60kg og pleier å ta under 125mg hver gang uten redosering, men tenkte å prøve dette neste gang. Kokain har jeg prøvd mange ganger uten noe særlig bra effekt egt og leter etter noe fest dop som gjør en glad, gir energi, varer en stund og får en til å bli pratsom og litt eurofi. Trenger noe bra dop å ta mend jeg venter på ny Molly tur. Pleier som regel også å bland mdma med rusmidler som, LSD, kokain, hasj, alko.
Høres ut som du bør tenke i andre baner, som å roe ned hele greia. Hasj og Coke kan bli ubehagelig og noia. Mdma vet du du bør vente minimum 3 mnd mellom hver gang. Ta med en sixpack. Nyt Ølen og ta kvelden litt tidligere
Amfetamin i kontrollerte doser blir min go to da det bedrer sosiale ferdigheter hos meg samt gjør at jeg har kontroll, cola blir så jævli dyrt da man må justere hele tiden, molly er ikke min greie, hasj blir jeg helt griserusa og ubrukelig av,, andre ting har jeg ikke erfaring med
Kokain og mdma er i nærheten av å være litt waste. Tenker du bør prøve å klare deg uten hvis det kun er de sosiale ferdighetene du sliter med. (Gjør som jeg sier og ikke som jeg gjør)

For min del takler jeg ikke alkoholrusen så bra og bruker litt coke eller speed innimellom i tillegg.
Sitat av freebird Vis innlegg
Amfetamin i kontrollerte doser blir min go to da det bedrer sosiale ferdigheter hos meg samt gjør at jeg har kontroll, cola blir så jævli dyrt da man må justere hele tiden, molly er ikke min greie, hasj blir jeg helt griserusa og ubrukelig av,, andre ting har jeg ikke erfaring med
Vis hele sitatet...
kontrollerte former ja! syns jeg liksom har hørt den før! ja, stemmer det.. alle venna mine som har blitt speedfreakere og ødelagt i topploket, var dem som sa det samme ja....
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Paranoid83 Vis innlegg
kontrollerte former ja! syns jeg liksom har hørt den før! ja, stemmer det.. alle venna mine som har blitt speedfreakere og ødelagt i topploket, var dem som sa det samme ja....
Vis hele sitatet...
Brukere på freak.no utgjør ikke et representativt snitt av befolkningen, og statistisk sett er det vel én av ti som får problemer med rusavhengighet. Mao. er det ni stykker som har kontroll for hver svimle idiot.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Brukere på freak.no utgjør ikke et representativt snitt av befolkningen, og statistisk sett er det vel én av ti som får problemer med rusavhengighet. Mao. er det ni stykker som har kontroll for hver svimle idiot.
Vis hele sitatet...
Nei, og jeg er ikke blant dem selv... Misbrukt dop i over 25 år. Mest amfetamin da, og ghb
Sist endret av Paranoid83; 27. oktober 2021 kl. 09:41.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ketamin?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Brukere på freak.no utgjør ikke et representativt snitt av befolkningen, og statistisk sett er det vel én av ti som får problemer med rusavhengighet. Mao. er det ni stykker som har kontroll for hver svimle idiot.
Vis hele sitatet...
Den statistikken gjelder for all dop, og dermed også inkludert hasj som strengt tatt har et forsvinnende lite avhengighetspotensiale sett opp mot amfetamin. Jeg vil tørre å påstå at statistikken for folk som bruker amfetamin hver lørdag på fest som klarer å holde denne bruken kontrollert over flere år er nærmere 1% enn disse 90% du snakker om
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
GHB, Rivotril og metamfetamin er stemning.

Fra spøk til alvor, så vil jeg si at lave/moderate doser med Amfetamin er det beste alternativet om man skal ta seg en fest. F.eks 50mg uren gateamf, uten å redosere. Da ender mange med å sitte å stuke og kakke opp & legge opp striper hele kvelden.

Kokain er uten tvil mer skadelig, verre for lommeboken, og man MÅ snorte hele kvelden.

Problemet blir at festing blir umulig å nyte uten pulver. Det er ikke til å komme seg utenom.
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Drop > sniffing
Noe goodie goodie weed og sprit er min favoritt kombi.

2cb og alkohol også.
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har du testa sterke weed-edibles? Kan bli ganske euforisk.
Om jeg er på en ordentlig bra fest, der alle tar den helt ut, de fleste danser og stemninga bare er helt topp, da er min craving etter kokain enorm.
Jeg foretrekker amfetamin eller MDMA. Dropper begge (svelge, ikke sniffe). Kokain og GHB er alt for kortvarig til at det er praktisk på byen. Velger da å ikke drikke alkohol. Å blande alkohol med amfetamin eller MDMA gjør at jeg føler meg mindre full/ruset, og det går mot min hensikt når jeg er ute og fester.

Angående MDMA så er det anbefalt å vente minst 3 mnd mellom hver tur. Jeg har selv misbrukt det heftig det siste året og har mistet magien helt. Det er absolutt ikke anbefalt. Ta heller amfetamin, men vær forsiktig. Det er ikke risikofritt selv om du bare tar det en gang i blant (om du i det hele tatt klarer det...).
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
2cb, definitivt.... I "fest dose" ikke like heftig som hverken Emma, cola, sopp eller LSD.... Men litt av alt uten de negative effektene.
Amf og mdma er vel en hjerte-kombo som bør ungåes? Er ikke direkte dødelig, men det senker terskelen for at hjertet kan stoppe? Eller tar jeg feil?