Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1427
kan jeg ta 10 mg zolpidem og 5 mg stilnoct sammen
Sist endret av hellyg; 6. mai 2021 kl. 21:43.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Zolpidem er virkestoffet i stilnoct, så du snakker om det samme. Det du spør om er om du kan ta 15 mg zolpidem, og svaret på det er ja. Men du trenger neppe mer enn 10 for å sovne, hvis du ikke har toleranse.
Tok 5mg Zolpidem for 20 min siden, å der plutselig smalt det, rommet gikk faenmeg helt rundt her...holy shit! Har en hylle med lp plater foran meg, ser ut som platene lever på en måte...den slo inn med full kraft etter bare 15 min
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har akkurat fått henta meg 1 box jeg også. hadde zoplicone før, noen ide hvor mye man må ta for å få psykadelisk effekt?
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har bare tatt 1 før i hele mitt liv. husker ikke en dritt. skal prøve med 3 til å starte med tenker jeg. keep you guys posted.
Gullbust er det 5 eller 10mg du har

Jeg tok 10mg, men er ikke trøtt i det heletatt, skulle jo liksom bli det, får prøve 10mg til da kanskje?
Sist endret av HEL; 7. mai 2021 kl. 19:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.