Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 8047
Er det flere som spiller dette spillet her? I så fall så har jeg noen spørsmål.

Jeg har spilt bfme2 ganske mye og klarer meg relativt bra i skirmish mot ai, i aotr syns jeg det virker helt umulig med letteste motstander. Har hittil vunnet én gang, brukte to timer😂
Blir regelrett nedløpt av horder med kriger, har ikke sjans til å stå imot.

Noen som spiller? Hvordan får jeg gjort dette spiller enklest mulig så jeg får øvet meg litt? Jeg skjemmes
BRAND ∞ STRONG
Dette er det mest nerdete jeg har hørt i dag
Travis Bickle
Taxidriver's Avatar
Trådstarter
Jepp, det er veldig nerdete. Men jeg syns det er gøy ��
Jeg har spilt LOTR:BFMEII helt utrolig mye. For et konge spill! If all else fails uprade masse archers of mirkwood! Jeg har aldri testet denne modden men den så jo interessant ut! Hva er det som er den definerende forskjellen i vanskelighetsgraden? Erfaringsmessig tar det bare litt mer tid å komme inn i en mod slik som det fordi de gamle strategiene ikke nødvendigvis fungerer. Se etter ting du kan gjøre anderledes, ikke fortsett å gjøre det som fungerte før.

Desverre er ikke LOTF:BFMEII lengre å få tak i ettersom lisensen har utløpt og ingen får utgi spillet lengre. Enten må man allerede ha det, ellers må man få tak i det på andre måter som ikke er så opp i dagen. Det er derfor vanskelig å finne folk som spiller det sånn uten videre :S
Travis Bickle
Taxidriver's Avatar
Trådstarter
Her kan du få tak i spillet, i HD grafikk:
Bfme2 altså..

https://forums.revora.net/topic/1051...llation-guide/

Det er også bare å Google: age of the ring download, så finner du nok også denne modden. Tror du må ha installert Rise of the witch king for at det skal kunne funke, men det finner du også i den første linken.

Pil og bue er også min favoritt, men det er ikke så enkelt. Hva mener du forresten med hva som definerer vanskelighetsgrad? Jeg har sett noen YouTube filmer hvor de spiller på hardest mulig nivå og sier at disse og disse enhetene møter du bare der, men det tror jeg ikke noe på. Fikk en seier i kveld, tok bare tre og en halv time��

1 time og 30 min nå i kveld, da går det jo an å finne på noe etter matchen også
Sist endret av Taxidriver; 16. april 2021 kl. 23:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
BFME2 For et spill fra 2006 elsker jeg det. Et av de beste jeg har spilt
Travis Bickle
Taxidriver's Avatar
Trådstarter
Sitat av Kaprishooter Vis innlegg
BFME2 For et spill fra 2006 elsker jeg det. Et av de beste jeg har spilt
Vis hele sitatet...
Ja, det er skikkelig kult, spiller du fortsatt? Har du prøvd Age of the ring mod’n?
Jeg skal dra det ned og se!

Kan dere ikke komme innom freak.no's Discord så kan vi prate litt RTS der? Gir jo mening å ha Discord uansett om man gamer litt
Sist endret av Katt; 17. april 2021 kl. 19:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Etter å ha devlet med dette i timesvis kan jeg informere om at steg #4 i "installation guide" linker til patch 2.02 v8.0.0, dette er FEIL og man må ha 2.02 v8.0.1 for å få dette til å fungere.

Riktig patch finner man HER

Følg ellers installasjonsguiden som foreskrevet, bare sørg for å dra ned riktig versjon.