Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1030
Tenker litt på dette mens jeg blander uppers og downers. Folk sier man ikke blir noe bedre sjåfør etc om man tar noen striper når man er full.

Skjønner at man ikke blir den beste sjåfør, men mye bedre enn uten stimulanten. Om man leser om effekten kokain har på kroppen vs en typisk downer så er de stikk motsatt av hverandre. skjønner at det ene ikke overskriver det andre på alle effekter, men til en vis grad må det være.

Hvorfor er det slik at man kan sniffe seg ut av en blackout eller sniffe og få tilbake motoriken på fylla. men folk skal liksom ha det til at man blir liksom ikke noe mer edru eller bedre sjåfør av en stripe før man kjører? skål
Om du er grisefull og tar deg en linje våkner du kanskje nok til å sette deg inn i bilen, men du har ikke noe mere bak rattet å gjøre for det.
Veit om folk som har fått lastebilen godt planta omtrent oppå panseret og måtte skjæres ut. Blei rustest og dom, så han måtte selv betale ALL utrykning. Blei en del hundre K det ja. Han er enda ikke ferdig, og har gitt opp økonomien da alt som ikke er svart blir tatt asap. Dette var pga sløvhet selv om han var på uppers og aldri bruker noe annet. Kroppen når et punkt til slutt og da er det lite smart å lure seg selv til å tro at man har noe bak rattet å gjøre.
Sitat av knert1 Vis innlegg
Om du er grisefull og tar deg en linje våkner du kanskje nok til å sette deg inn i bilen, men du har ikke noe mere bak rattet å gjøre for det.
Veit om folk som har fått lastebilen godt planta omtrent oppå panseret og måtte skjæres ut. Blei rustest og dom, så han måtte selv betale ALL utrykning. Blei en del hundre K det ja. Han er enda ikke ferdig, og har gitt opp økonomien da alt som ikke er svart blir tatt asap. Dette var pga sløvhet selv om han var på uppers og aldri bruker noe annet. Kroppen når et punkt til slutt og da er det lite smart å lure seg selv til å tro at man har noe bak rattet å gjøre.
Vis hele sitatet...
selvsak stemmer det at man ikke blir edru eller at det er innafor og kjøre i den tilstanden. men det hadde vært intresant og vite hvor mye mer skjerpa man blir bak rattet med denne komboen fks på bane vs alkohol alene.
Anonym bruker
"Syk Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
sånn som jeg har forstått det blir man ikke met edru; man tror bare det!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
sånn som jeg har forstått det blir man ikke met edru; man tror bare det!
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig blir man ikke mer edru. Da hadde jo ingen giddi å drukket da vel. Men sløvheten fra alkohol vil jo bli borte.

Hva som gjelder for amfetamin har jeg ikke lest så mye om, men blander man kokain og alkohol gjør du om kokain til kokainethylene eller noe. Som er en større euforisk rus
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hemningløshet av alkohol sammen med stimulasjon av amfetamin kan føre til kraftig aggresjon, unødvendig sjansetaking og generelt korttenkt oppførsel som vil sette andre liv i fare, så fuck right off fra offentlig vei.
Om man absolutt må kjøre og man er stupfull så vil jeg tro at det er tryggere om man inntar stimulanter først. Men man har uansett ikke en dritt bak rattet å gjøre, sov heller hvor enn du er enn å sette deg i bilen da.