Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1330
Hei,

Har vært så uheldig at en venn (/uvenn) har hacket Hotmail-accounten min. Hva kan jeg gjøre? Her sitter jeg uten noe som helst oversikt over accounten min. Hva skal jeg gjøre?

Håper på raskt svar.

- Minit
Kan jo kontakte abuse avdelinga i hotmail, hvis du ikke har det hemmelige passordet

... personelig tror jeg at jeg hatte tatt en liten prat med "vennen" min jeg..
Hacket? Han har fått tak i passordet og endret alt?

DENG KAMERATEN DIN, eller lag deg en ny konto.

og, Hvordan i HELVETE klarte du å miste det passordet?
Hvis han har endret passord og "secret question" er det ingenting du kan gjøre med det. Annet enn å fortelle ham at han er *relativt* barnslig. Jeg har alikevel min tvil på at han hacket hotmail-accounten din. /me tipper på social engineering
Som fr3ak sa; Ta kontakt me abuse avdelingen. Jeg fikk nytt passord etter 2-3 timer da det samma hendte med meg.
Opprinnelig postet av tintin2k
Som fr3ak sa; Ta kontakt me abuse avdelingen. Jeg fikk nytt passord etter 2-3 timer da det samma hendte med meg.
Vis hele sitatet...
Hvordan tar man kontakt med abuse avdelingen da?
I tillegg så hadde det ikke skadet om du:
a) får deg bedre venner.
b) tenker deg litt om hva du velger som passord og hvem du gir det til. Samt husker at det du svarer på "Secret question" ikke må være noe halve omgangskretsen vi kjenner.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
og det er i tillegg fett å logge ut av nettsteder når man har vært inne på dem på en kamerats pc.

dette gjelder også her på nff, hvor jeg til stadighet blir kontaktet av medlemmer som har fått kontoene sine "hacket" av nære venner. dette betyr i 100% av tilfellene at man enten ikke har logget ut av nettstedet på kamerats pc/på skolen/<insert public pc>, eller at man har vært så dum å bruke et passord som man kan gjette seg til
Du har jo en mulighet til å det er å hacke den selv..

http://gollum.deadcows.net/silenoz/email%20hack.doc

Der er en link til hvordan du gjør det
Ja, for de greiene der funker alltid!
"Bare send meg brukernavnet og passordet ditt så skal jeg lære deg og hacke!"
Du kan forresten bare sende bare passordet på mail til meg, trenger ikke brukernavn, så skal jeg lære deg det! helt gratis!