Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1157
Hei,
Har brukt et par faste norske som har vært veldig greie å ha med å gjøre, sånn i forhold til at de f.eks. ikke klår eller foreslår sex som betaling. Og de virker relativt ærlige; har sammenlignet varene med hverandre, og med enkeltkjøp fra gata. Jeg vet at de bruker litt forskjellig på "fritiden" (mest amf.), men de virker aldri påvirket utendørs, så tenker at de har vel litt styring på livet.

Problemet er at disse typene plutselig bare "forsvinner" et par ukers tid (mobilene er enten slått av, eller jeg får bare ikke svar på smser. ikke ser jeg dem ute heller), og dukker deretter plutselig opp igjen og oppfører seg som ingenting. Merker jeg er ganske lei av dette, siden det nesten alltid skjer når ting er ganske eh, prekært, for meg.. Og når jeg selv oppfører meg eksemplarisk i forhold til betaling, holde avtaler etc., og handler i noe større kvanta enn den typiske knarkeren, så synes jeg at jeg fortjener litte granne bedre enn det. For all del, de er kjempegreie når de først er å få tak i altså..

Så hva er greia her? Noen som opplever det samme og vet grunnen? Tar de seg spontane ferier hvor de bare ignorerer verden? Gjetter at det kanskje har noe med tidvis overdreven egenbruk å gjøre, men hva vet jeg. Ekstremt irriterende i hvert fall. Så det jeg lurte på er om det faktisk finnes selgere som ikke bruker selv? Som bare er business liksom. I så fall får jeg vel gå på leting etter disse sjeldne skapningene istedenfor. For nå begynner jeg å få litt nok her.

På forhånd takk for alle seriøse svar
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil tippe at når de forsvinner fra radaren så er det fordi de ikke har noe mer varer igjen. Husk også at dette kan være sidehustle vedsiden av jobb, så du må respektere at langeren din ikke er tilgjengelig hele tiden. Hvis du vil ha 24/7 tilgang til nark, så må du utvide nettverket ditt, eller finne noen som ALLTID har, og alltid er på, som er sjeldent. Evt kjøpe i stor nok kvanta så du slipper å handle så ofte.

Har dealet litt selv, det sluttet jeg med rimelig kjapt etter telefon blir nedringt av folk som skal ha fixen sin til upassende tider for meg (familiemiddag eller når jeg er på jobb f.eks)
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når de forsvinner fra radaren er det fordi de bruker inntekten på å ruse seg til helvete selv et par uker. Noen uker av og noen uker på, sånn er det.

Jeg kan ikke si bastant at "Nei, det finnes ikke selgere som ikke bruker selv", men jeg vil allikevel si det for de som selger uten å bruke selv gjelder kanskje 1 av 2000 selgere.
Trådstarter
4 0
Takk for svar. Har vært hjemme hos dem det gjelder, så vet at det ikke er snakk om noe vanlig familie/jobb-liv der. Og jeg ringer aldri pga telefonangst. Derimot kan i hvert fall han ene fint ringe meg fem ganger mens jeg er på jobb..
Sikter selvfølgelig ikke mot tilgang 24/7.
Har da fått svar om at det er tomt for øyeblikket, men vent noen dager f.eks. Og helt i orden det.
Sist endret av -placebo-; 21. juni 2020 kl. 13:47.
Anonym bruker
"Arg Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du får kjøpe større mengder når du først kjøper og ikke vente til siste pose er blank før du kjøper nye forsyninger. Dette går mer på deg enn på de. De har sine greier og sine liv de må stokke om og de kan ikke leve sine dealerlife basert på dine behov. Kanskje må de reise i jobben, ligge lavt, eller kanskje de trenger ro når de har barneuker og må hente og bringe?
Love, Live and Laugh
11 3
Som oftest er de brukere selv ( men kanskje Med andre stoffer enn det du Selv ønsker) og Min erfaring er at de også Kan være utilgjengelige i perioder.
Noen bruker to tlf. En til privat og en til salg. Mulig de henter seg inn?. Se på muligheten med og få kjøpt litt større neste gang.
Lykke til
Anonym bruker
"Lett Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Den beste løsningen hvis du ikke har større nettverk er vel å kjøpe større mengder når du først skal ha og de er tilgjengelige, kjøp nok til å ha i flere måneder fremover.