Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 888
Hvordan lager man en fil som man kan sende til folk for at de skal få opp en melding ca 200 ganger når man ikke sitter på et nettverk?

Vet at NetSend kanskje er barnslig osv.
Men jeg har en kammerat som sender med notepad filer hele tiden som det står /netsend plomma FU ca 100 ganger.

Jeg har bare lyst til å vise han hvordan det skal gjøres.

Vet der er noe sånn som
"/netsend anders hei 200"
Også lagre det som.bat fil?
Noen som vet?

-Plomma
:start
net send "bruker" "melding"
goto start

Eller no..
Sist endret av toolate; 18. mars 2004 kl. 23:33.
:start
net send anders hei
goto start

legg det i en bat fil og kjør.. vil kjøre en evig loop med net send meldinger.. men ja du har rett, net send er barnslig..

edit: han kom før meg ja.. men net send er i to ord...
får ugyldig kommando eller filnavn da jeg gjør dette jeg!
kjør > cmd > netsend anders brenn

Pil opp, enter! gjenta
har me jeg! går ikke der! har søkt og!
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Windows ME er vel en del av 9x serien og har ikke net send funksjonen om jeg ikke tar helt feil.
du kan evt skrive "NET STOP MESSENGER" (eller noe i den duren) og ikke bry deg mer om saken. netsending er ufattelig irriterende og barnslig.
veldig barnslig og irriterende. og husk at hvis du tar net send all, så kommer meldingene opp på dataene til lærerne og...
Dersom en blir plaget av slike meldinger er det jo bare å slå av net send da. Er ikke 100 % sikker på hvordan man gjør dette, men prøv å google etter et svar, dersom èn blir lei av slike meldinger.
bare lage en bat fil der du skriver net send osv
bruker

:boob
net1 send * jajajaja
goto boob

når jeg kjeder meg på skolen...
men funker kun på NT maskiner, eller var det motsatt? jaja.. net send er ganske gørr da :P
Jeg er litt lei av netsend-tråder nå, jeg. Les heller i de gamle hvis man absolitt skal være tolv.