Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  99 12509
profesjonell idiot
kamelia's Avatar
Nei, du kjenner bare ikke riktig folka. Ingen problem å få knallgod hasj her.
Trådstarter
4 4
hørt at alle leveradører et tatt som distruberer in til norge, hele oslo tomt , sørlandet etc.
Sist endret av surewhatever; 1 uke siden kl. 21:41.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En god kompis av meg som er ganske høyt oppe i gamet sier at det er tørke og ingen har noe hash, i hvertfall ikke av bra kvalitet. Grønt derimot er null problem å få tak i. Merk at dette er Oslo/Akershus området som jeg kjenner til
Har vært tørt lenge i krsand, 2-3 uker. tåka begynner og lette litt nå har jeg hørt. Ifølge noen kompiser så var det en kar på vei til Oslo som ble stoppet med 50 store også en annen kar i krsand som ble tatt med 20.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Standaren var dårlig da jeg var i Norge rundt juletider. Gledet meg egentlig bare til å dra igjen.
Selv weeden jeg fikk som de andre skrøyt av var med minimal funk.
Trådstarter
4 4
Ok da har jeg fått riktig info, ikke bra... (

(mange folk der ute som trenger dette for å komme seg gjennom dagen, uka , mnd. og året)
Sist endret av surewhatever; 1 uke siden kl. 21:45.
profesjonell idiot
kamelia's Avatar
Sist gang jeg ordna noe brunt var ganske nylig, og var fantastisk kvalitet på det. Hvafan.
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Det er ikke tomt i oslo eller kristiansand men det er tørke i hele trondheim og oppover.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Karen min sier at han har fått tak i hash, men det er av så dårlig kvalitet at det kommer til å ødelegge ryktet hans hvis han selger det
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Stemmer. Det er total tørke i Oslo på hasj, etter at noen dansker ble skutt. Røyka daglig i 10 år alle kontaktene mine har vært tomme i lang tid.
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Stemmer. Det er total tørke i Oslo på hasj, etter at noen dansker ble skutt. Røyka daglig i 10 år alle kontaktene mine har vært tomme i lang tid.
Vis hele sitatet...
Det er ikke tomt i oslo nei.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Du finner selvsagt noen folk som får tak i fra andre, men én av de største importørene har stoppet helt opp her i Oslo.
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Vet av flere som bor i midtnorge som har henta 10kg osv fra oslo senest igår. Hva snakker dere om?
Trådstarter
4 4
Det ligger selvfølgelig noe hasj i norge som allerede er i landet ja rundt forbi , men snakker helst om det som kommer in til landet , nå og fremmover.
Sist endret av surewhatever; 1 uke siden kl. 21:54.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Vet av flere som bor i midtnorge som har henta 10kg osv fra oslo senest igår. Hva snakker dere om?
Vis hele sitatet...
Det er snakk om generell tørke. I en by med over 500k innbyggere vil du selvsagt alltid finne folk som har og tar inn fra forskjellige....
Er ikke alle som henter fra SAMME kar, men etter 10 år som daglig røyker har jeg aldri opplevd lignende.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Men tenker dere kun på brunt nå eller grønt også? Siden alle kontaktene mine har jævlig mye grønt av topp kvalitet
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Tørke? Hakke merka, er veldig bra i sentrale Buskerud ihvertfall, både brunt og grønt
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Men tenker dere kun på brunt nå eller grønt også? Siden alle kontaktene mine har jævlig mye grønt av topp kvalitet
Vis hele sitatet...
Gjelder brunt. En pakkis som skjøt noen dansker, etter det har det gått trått.... Dette gjelder spesielt hvis du henter fra gjeng/utlending miljøet. Vet om grønt, og garantert eldre stonere som har sine egne kanaler.
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Det er snakk om generell tørke. I en by med over 500k innbyggere vil du selvsagt alltid finne folk som har og tar inn fra forskjellige....
Er ikke alle som henter fra SAMME kar, men etter 10 år som daglig røyker har jeg aldri opplevd lignende.
Vis hele sitatet...
Sant nok.
Men jeg vet at om 2-3 dager så kommer det til Norge. Jeg vil ikke si hvor.
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Gjelder brunt. En pakkis som skjøt noen dansker, etter det har det gått trått.... Dette gjelder spesielt hvis du henter fra gjeng/utlending miljøet. Vet om grønt, og garantert eldre stonere som har sine egne kanaler.
Vis hele sitatet...
Pakkis som skjøt noen dansker...?
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Pakkis som skjøt noen dansker...?
Vis hele sitatet...
Stemmer, det er hva jeg har hørt av folk som har solgt stort i flere år.
Er egentlig ikke vits å diskutere det, da jeg ikke har flere detaljer eller ønsker å skrive om det på forum, men det er et faktum at importen fra gjengmiljøet i Oslo har vært kraftig svekket siden nyttår.
Hørte noen rykter for en måneds tid siden at det blei tatt 1,2tonn. Hvis det stemmer så er det jo klart at det får innvirkninger for svært mange folk

Dyrk deres egen røyk, da er dere selvforsynte og tørke er noe dere ikke trenger å bekymre dere for, hvis ikke dere blir grådige på pengefronten eller er superstonere som røyker opp 300g de 3 første ukene
Det sies også at laster for tiden blir holdt tilbake med vilje. Dette for å skape tørke, for å kjøre prisene opp. Det er en kynisk virksomhet dette her...

Skulle gjerne dyrka selv, men livsomstendighetene tillater det ikke. Heldigvis har jeg pause akkurat nå, og godsaker i stashet som venter på neste ferie
Ikke på vestlandet iallefall
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Veldig dårlig i sør nå, har heller ikke fått tak i så mye i oslo. Mørk seiging er fullstendig umulig å finne.
Trodde ikke jeg skulle oppleve det her noensinne igjen. Har hørt at tilgangen over tid har gått fra dårlig til skikkelig dårlig. Det virker så omfattende at jeg tviler på at det har noe med politiets aktivitet å gjøre.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Har vært tørke siden rett før jul flere steder i Akershus og Oslo, for brunt vel og merke.
Grønt har dog vært tilgjengelig hele veien.

Har vært enkelte tilfeller hvor folk har hatt grei bruning også men den har så og si forsvunnet samme dag man får vite om det pga ekstremt stor etterspørsel, annet enn det så er det bare dårlig soapbar..
Anonym bruker
"Løs Hare"
Det er ikke tørke, det er bare ikke overflod av superbra greier som vi har hatt siste 2-3 årene
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Sitat av KnutAnkhAton Vis innlegg
Trodde ikke jeg skulle oppleve det her noensinne igjen. Har hørt at tilgangen over tid har gått fra dårlig til skikkelig dårlig. Det virker så omfattende at jeg tviler på at det har noe med politiets aktivitet å gjøre.
Vis hele sitatet...
Generelt tørrere lengre ned i Europa også, men såklart ikke så ille som i Norge bare lavere kvalitet generelt nå enn tidligere.
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Mente ikke å svare som anonym over... men jeg tenker at dette har noe å gjøre med at cappelen ble tatt... Da kvaliteten ble betraktelig bedre i tiden etter at han ble satt inn, så da har jeg tenkt at det er mange små aktører som har prøvd å fylle inn for han i noen år, og nå er det nok bare at det begynner å bli noe få store nye importører som styrer markedet igjen sånn som det var før med sticks og sånt.. Vi har nok bare vært heldige de siste årene (Og her snakker jeg om hva som kan regnes som standard kvalitet i oslo)
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Kvaliteten på hasj de siste årene har gått opp, ikke ned.
Så vi er nok bare inne i en fase hvor politi har stått veldig på for å stoppe innførsel, noe de virkelig har klart igjennom operasjon hubris.

https://www.abcnyheter.no/nyheter/no...asj-beslaglagt
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Kvaliteten på hasj de siste årene har gått opp, ikke ned.
Så vi er nok bare inne i en fase hvor politi har stått veldig på for å stoppe innførsel, noe de virkelig har klart igjennom operasjon hubris.

https://www.abcnyheter.no/nyheter/no...asj-beslaglagt
Vis hele sitatet...
enig i at kvaliteten på hasj har gått helt sykt opp siste årene. men nå i det siste plutselig så finnes det ikke bra hasj i oslo lenger. kanskje i midten eller slutten av november i 2019 så falt nivået ned på hasjen ned til gate kvaliteten på grønnland fra 2010.. og dette skjedde i november og det er fortsatt det samme..
Jeg syns det har vært litt plutselig tomt nå ja, jeg bor utenfor bergen. Men vi får vist nytt om to tre dager sier the man with the plan, så no problem håper jeg faen meg da. Min egen kontakt er tom og blir tom lenge sa han, uten å si noe mer.

Jeg dør i tørketider på hasj. Hovedaktøren i bygda her ble jo tatt med masse kilo på vei inn med seilbåt her for en stund siden, da var det tomt overalt plutselig for alle småselgere fikk av han idioten før, men det tar seg alltid opp igjen...... Det er for mange folk som røyker til at det bare forsvinner.

Han i båten sliter sikkert nå, for han dreit seg kraftig ut og fikk ordningen tatt også, så han er nok ikke i live lenge etter fengselet stakkar.....

Jeg sier bare en ting; legalize the plant. Free the weed, hasj til folket. La oss alle jobbe for dette med stemmeretten vår og stemmene våre utad i verden. Vær en oppegående hasjrøyker som ikke får dårlig rykte på alle som bruker det, vis verden vi er bra folk. Det må jo nytte en dag, det er bedre andre steder i verden på den fronten.

Hadde gitt mye for et gram eller ti nå, men det er natt og jeg er bare lei.

s
Masse Amsterdam & Spania hasj i Rogaland.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Sitat av Cloor Vis innlegg
Masse Amsterdam & Spania hasj i Rogaland.
Vis hele sitatet...
Mange store i spania er også tatt og kvaliteten har synket. Det er derimot en del av amnesia hasj svart og myk. Samme flere selger på darkweb nå. Ellers er det stortsett tørt på hasj.

Er det denne mørke dere har?

Meget god.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Innlegg som snakker om priser på narkotika slettes uten varsel, flere ser ut til å glemme denne regelen.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Mange store i spania er også tatt og kvaliteten har synket. Det er derimot en del av amnesia hasj svart og myk. Samme flere selger på darkweb nå. Ellers er det stortsett tørt på hasj.

Er det denne mørke dere har?

Meget god.
Vis hele sitatet...

Akkurat denne typen jeg har sett bittelitt til mens denne tørken har holdt på, en kompis av en Kompis kjøpte inn ett par kilo, så fikk heldigvis ordna litt av denne før alt ble borte.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Er nå masse Critical der ute også. Bor i midt norge og her er det kanskje flere depoter.
Marie Antoinette hadde nok sagt, la dem dabbe shatter!

Har bare rester fra tidligere i vinter. Drøyer det ut med weed så det varer litt.
Den critical kush, som jeg fikk nå i forrige uke, var ikke sååå bra. Veldig tørr, og ikke så heftig funk. Fikk den ganske rabattert. Ellers var det litt vrient å få tak i rett før jul. Bedre nå. Jeg holder til i Oslo
Det er vel bare å få reist rett Ned til køben på handletur I løpet av uka da tenker jeg
Hørt om det ja. Satser en fot på at det er god flyt igjen senest neste mandag.

Krysser fingra på det også, fookk.
profesjonell idiot
kamelia's Avatar
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Det er vel bare å få reist rett Ned til køben på handletur I løpet av uka da tenker jeg
Vis hele sitatet...
Får vel boofe det da
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Sjansen er nok større der enn Norge, men ville ikke tatt det for god fisk at ting er som normalt der nede, når vi merker dårligere tider selv i spania.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Fått høre fra en god kilde at dette har med at en innenfor Los Lanas snakket for å redde eget skin. Hans informasjon har ført til enorme beslag, båter konfiskert og arrestasjoner i hele Europa.

Lederen har kommet seg unna, men skadene er så store at det de frosen per dags dato.
Henta 3 kg i Drammen forrige helg, rett fra Nederland, samme leverandør siste 15 åra, aldri vært tørke der
Sist endret av thisisfifty; 1 uke siden kl. 21:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Rød Draug"
det er tørt i Hedmark.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Sitat av venstrehook Vis innlegg
Den critical kush, som jeg fikk nå i forrige uke, var ikke sååå bra. Veldig tørr, og ikke så heftig funk. Fikk den ganske rabattert. Ellers var det litt vrient å få tak i rett før jul. Bedre nå. Jeg holder til i Oslo
Vis hele sitatet...
Må ha med lagring å gjøre. Har fått sånn i vestfold og den er god og myk