Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 6702
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som overskriften sier kommer jeg til å skyte vival. Så bare glem moralprekener, og guide meg gjennom dette trygt og KORREKT.
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg spørr etter en korrekt guide på om det skal kokes, evt hvordan osv, antall ml vann, eller skal det knuses og filtreres?
Diazepam er ikke vannløselig etter hva jeg husker
Sitat av Kutulu Vis innlegg
Diazepam er ikke vannløselig etter hva jeg husker
Vis hele sitatet...
jeg har også lest dette, men rimelig sikker på det ofte blir gitt IV diazepam på sykehus. 0 peil på hvordan det gjøres riktig tho.
En kamerat av meg hadde kjøpt sprøyter og kom for å mase til seg tabletter av meg.Gav han to Vival og fire PF.Ingen av oss hadde peiling.Han hadde bare sett det hos andre.Det ble bare tull og sløsing av medisin.
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
jeg har også lest dette, men rimelig sikker på det ofte blir gitt IV diazepam på sykehus. 0 peil på hvordan det gjøres riktig tho.
Vis hele sitatet...
Ganske riktig med at det omtrent er umulig å løse opp i vann, men det går med blant annet alkohol.
Sykehusene (i USA værtfall) bruker en blanding av sterilt vann, propylene glycol, ethyl alcohol, sodium benzoate, benzoic acid, benzyl alcohol og sodium hydroxide/hydrochloric acid for å løse det opp slik at det kan gis IV.

Står litt mer info her:
https://www.uspharmacist.com/article...njection-32947
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Som overskriften sier kommer jeg til å skyte vival. Så bare glem moralprekener, og guide meg gjennom dette trygt og KORREKT.
Vis hele sitatet...
Det er akkurat det jeg har uthevet, som er problemet. Det er ingen trygg måte å gjøre dette på.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
IV diazepam er en lipidløsning (altså fettløst) av grunner nevnt over. Direkte fra felleskatalogen for Stesolid inj.væske: "Diazepam 5 mg, renset soyaolje, acetylerte monoglyserider, renset eggfosfolipid, glyserol, natriumhydroksid, vann til injeksjonsvæsker." Injeksjonsvæsken er hvit og relativt viskøs, lik andre lipidløsninger som f.eks propofol. Tror du ender opp med å skyte mye bindemidler for lite funk...
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tusen takk for gode svar, alle sammen! Da droppet jeg det..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tusen takk for gode svar, alle sammen! Da droppet jeg det..
Vis hele sitatet...
Good ta deg en istedet bro, fuck å skyte vival da
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det funker å løse det opp i litt lunka vann så mye man greier og plugge det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det funker å løse det opp i litt lunka vann så mye man greier og plugge det.
Vis hele sitatet...
ville nok putta i litt glycerin i vannet om det sku gått den veien, men fortsatt null vits da man ikke får no "rush" av benzo uansett, og BA er ca den samme oralt som rektalt:
https://en.wikipedia.org/wiki/Diazepam
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skyting av piller er en dårlig ide. En pille veier vel hva? 200-400mg (random guess)? Mens virkestoffet er 5mg? Da er det snakk om 195-395mg med bindemiddel som du løser opp så skyter inn i årene dine. Enkel måte og få blodpropp på :/ Legg de under tunga eller stikk de opp bak istedenfor

I know I know "moralpreken", aldri skutt før selv men hadde jeg skutt knark så hadde det ikke vært piller
Anonym bruker
"Ferdig Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
http://imma.gr/83899xf343d][img]https://imma.gr/83899xf343d.jpg[/url][/IMG]
Blandet nettop knust alprazolam (xanax) og 2ml tequila i en skje som jeg så brukte for å koke det slik at alkoholen fordamper. Skulle det ta fyr så ikke få panikk da er det lett å sløse, bare blås hardt mot flammen, med mindre du mister brennende sprit. rørte litt i skjea og trakk opp alt i en pumpe, først uten filter for å få med alt, og riste godt på sprøyta. Så spørytet jeg det tilbake i skjea og kokte på ny ti det var lite væske, såtilsatte jeg en ekstra ml eller to med vann, kokte vekk litt og gjentok til jeg følte mengden vann kontra tequila var bra nok. (Ble ganske gjennomsiktig selvom 1mg Alprazolama var blå i fargen). Dro så opp dette gjennom et filter, MED nål. Dette brukte jeg i en et nytt rent beger og dro opp sammen med littegrann pepper i en smell.

Svelget filteret og skøt blandingen som endte på ca1.5ml Vil si det føltes ganske ok, men gidder nok ikke gjøre det igjen da de funker nesten like fort av å svelge, og fikk null ekstra rush annet enn det lille av amfen jeg tok oppi

Vet ikke om det fubker annerledes med valium da men ville gjort noe ala den metoden her (hvis du absolutt har lyst til å sløse tid på å tilberede enn skuffende smell)
Sist endret av Bluesky_; 6. oktober 2019 kl. 04:41.
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Blandet nettop knust alprazolam (xanax) og 2ml tequila i en skje som jeg så brukte for å koke det slik at alkoholen fordamper. Skulle det ta fyr så ikke få panikk da er det lett å sløse, bare blås hardt mot flammen, med mindre du mister brennende sprit. rørte litt i skjea og trakk opp alt i en pumpe, først uten filter for å få med alt, og riste godt på sprøyta. Så spørytet jeg det tilbake i skjea og kokte på ny ti det var lite væske, såtilsatte jeg en ekstra ml eller to med vann, kokte vekk litt og gjentok til jeg følte mengden vann kontra tequila var bra nok. (Ble ganske gjennomsiktig selvom 1mg Alprazolama var blå i fargen). Dro så opp dette gjennom et filter, MED nål. Dette brukte jeg i en et nytt rent beger og dro opp sammen med littegrann pepper i en smell.

Svelget filteret og skøt blandingen som endte på ca1.5ml Vil si det føltes ganske ok, men gidder nok ikke gjøre det igjen da de funker nesten like fort av å svelge, og fikk null ekstra rush annet enn det lille av amfen jeg tok oppi

Vet ikke om det fubker annerledes med valium da men ville gjort noe ala den metoden her (hvis du absolutt har lyst til å sløse tid på å tilberede enn skuffende smell)
Vis hele sitatet...
kp for den, men må legge til at å skyte alko er ren idioti.
med metoden du beskriver så er nok det meste av alko borte, men kan ikke stresse dette nok så føler jeg trengte legge til dette for å kunne slenge på kp'n.
Hvorfor er det alltid sånn at om noen spør om råd angående skyting på freak så er halvparten av svara fra folk som ikke har noen erfaring eller vet hva dem prater. En valium inneholder 5mg diazepam og 100mg laktose. Så det er kun 5% fra tabletten som inneholder diazepam, og diazepam er ikke vanløselig, har mye bedre biotilgjenglighet oralt.. Skyt heller vann og spis diazepamen, kommer til og funke bedre
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Blandet nettop knust alprazolam (xanax) og 2ml tequila i en skje som jeg så brukte for å koke det slik at alkoholen fordamper. Skulle det ta fyr så ikke få panikk da er det lett å sløse, bare blås hardt mot flammen, med mindre du mister brennende sprit. rørte litt i skjea og trakk opp alt i en pumpe, først uten filter for å få med alt, og riste godt på sprøyta. Så spørytet jeg det tilbake i skjea og kokte på ny ti det var lite væske, såtilsatte jeg en ekstra ml eller to med vann, kokte vekk litt og gjentok til jeg følte mengden vann kontra tequila var bra nok. (Ble ganske gjennomsiktig selvom 1mg Alprazolama var blå i fargen). Dro så opp dette gjennom et filter, MED nål. Dette brukte jeg i en et nytt rent beger og dro opp sammen med littegrann pepper i en smell.

Svelget filteret og skøt blandingen som endte på ca1.5ml Vil si det føltes ganske ok, men gidder nok ikke gjøre det igjen da de funker nesten like fort av å svelge, og fikk null ekstra rush annet enn det lille av amfen jeg tok oppi

Vet ikke om det fubker annerledes med valium da men ville gjort noe ala den metoden her (hvis du absolutt har lyst til å sløse tid på å tilberede enn skuffende smell)
Vis hele sitatet...
Xanor er noe heeelt annet en valium. Den kan enkelt blandes ut i vann, trenger ikke noe oppkok eller noe. Valium er helt meningsløst å prøve å skyte, ennhver junkie vet dette.
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Bump
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Blandet nettop knust alprazolam (xanax) og 2ml tequila i en skje som jeg så brukte for å koke det slik at alkoholen fordamper. Skulle det ta fyr så ikke få panikk da er det lett å sløse, bare blås hardt mot flammen, med mindre du mister brennende sprit. rørte litt i skjea og trakk opp alt i en pumpe, først uten filter for å få med alt, og riste godt på sprøyta. Så spørytet jeg det tilbake i skjea og kokte på ny ti det var lite væske, såtilsatte jeg en ekstra ml eller to med vann, kokte vekk litt og gjentok til jeg følte mengden vann kontra tequila var bra nok. (Ble ganske gjennomsiktig selvom 1mg Alprazolama var blå i fargen). Dro så opp dette gjennom et filter, MED nål. Dette brukte jeg i en et nytt rent beger og dro opp sammen med littegrann pepper i en smell.

Svelget filteret og skøt blandingen som endte på ca1.5ml Vil si det føltes ganske ok, men gidder nok ikke gjøre det igjen da de funker nesten like fort av å svelge, og fikk null ekstra rush annet enn det lille av amfen jeg tok oppi

Vet ikke om det fubker annerledes med valium da men ville gjort noe ala den metoden her (hvis du absolutt har lyst til å sløse tid på å tilberede enn skuffende smell)
Vis hele sitatet...
Er du sikker på at den måten fungerer med Vival/Diazepam ift. Xanor/Alprazolam?
Numb all the way
Freakyme71's Avatar
41 7
Nei, det fungerer ikke. Om du vil kaste bort piller, vær så god. :P Ta heller en 5 mg Vival med et glass grapefruktjuice (med fruktkjøtt), det booster diazepam nok til at man får trippel effekt. Ikke alle får det, men de aller fleste. Avhengig av toleranse fra før og sånn...

Og nå er det sånn at om du velger i booste med grapefruktjuice, så må du sjekke at andre medisiner eller drugs ikke krasjer med juicen, man kan nemlig overdose om man blander juicen med opiater. Og ihvertfall om du blander med benzo.

Sjekk felleskatalogen, interaksjonanalyse og plott inn grapefruktjuice og Vival.
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Skulle det ta fyr så ikke få panikk da er det lett å sløse, bare blås hardt mot flammen
Vis hele sitatet...
Litt off topic, men syns du virkelig at det høres spesielt lurt ut å blåse hardt på en skje med brennende sprit i?? Det kan ikke tenkes at du blåser brennende sprit rundt i hele huset da? Høres for meg ut som en fin måte å sette fyr på huset på.
Man må blåse på flammen ikke væsken, ja det er mer lurt enn å få panikk og kaste skjea
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Blandet nettop knust alprazolam (xanax) og 2ml tequila i en skje som jeg så brukte for å koke det slik at alkoholen fordamper.
Vis hele sitatet...
Ren nysgjerrighet her: hvorfor tequila? Gir stoffene som ikke fordamper med alkoholen noen form for ekstra kick? Folk i tråden sier jo at alprazolam er vannløselig.
Rett og slett fordi jeg ikke gadd å vente til neste dag for å kjøpe 96% på apoteket, (tror også at polets rent 60% funker) og tenkte at det ihvertfall må være sterilt samme hva tequila er laget av. Skøyt absolutt ikke rein tequila for noe rusa bare brukte det til åblande sammen knust alprazolam(som er fullt løselig i alkohol, i motsetning til mange bindestoffer som blir filtrert av å dra det opp med bomull. Jeg fordampet så det meste tequilaen, og blandet ut med mye vann føre jeg filtrerte på ny gjennom bomull. Skyte bare tequila ville være sløs av sprit.

edit, husk å ikke fordamp all spriten da det fjerner poenget, bland heller ut litt og litt mens du brenner vekk nok vann og tequila for å få plasss i pumpa
Sist endret av Bluesky_; 9. oktober 2019 kl. 18:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Brukta alcoswabb her jeg, 1mg xanor og 4 dråper sprit fra swabben, så blandet det med speed og jeg husker itte stort fra går dagen men tenkte høre om det går med valium også? Søkte og endte opp på denna vival tråden..
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke det at det har relevans til dette, men kan man skyte LSD?
Og hva skjer da?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke det at det har relevans til dette, men kan man skyte LSD?
Og hva skjer da?
Vis hele sitatet...
Kan prøve finne det ut i løpet av uka så kommer jeg med tilbakemeld, om ikke alt går til helv da vil si..
Sitat av Freakyme71 Vis innlegg
Nei, det fungerer ikke. Om du vil kaste bort piller, vær så god. :P Ta heller en 5 mg Vival med et glass grapefruktjuice (med fruktkjøtt), det booster diazepam nok til at man får trippel effekt. Ikke alle får det, men de aller fleste. Avhengig av toleranse fra før og sånn...

Og nå er det sånn at om du velger i booste med grapefruktjuice, så må du sjekke at andre medisiner eller drugs ikke krasjer med juicen, man kan nemlig overdose om man blander juicen med opiater. Og ihvertfall om du blander med benzo.

Sjekk felleskatalogen, interaksjonanalyse og plott inn grapefruktjuice og Vival.
Vis hele sitatet...
Vival og grapefruktjuice har ikke noe interaksjon ifølge fellekatalogen?