Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 740
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ble stoppet av politiet og mistenkt for ruskjøring. Blåste 0 i promille men tok masse xanax dagen før, usikker på hvor mye men sikkert 10-20 2mg piller. De tok blodprøve, og tok lappen på stedet. Hva kan jeg forvente av straff?
1,5 ganger månedslønn i bot, 30-50 dager ubetinget, tap av førerrett i 2 år.
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Fengsel? Selv om jeg har rent rulleblad fra før?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fengsel? Selv om jeg har rent rulleblad fra før?
Vis hele sitatet...
Ja
Mest sannsynlig er promillen over 1.2 og der stopper det. De har en meget merkelig måte å omregne promille på, det vet jeg som skal inn å sone for noe så latterlig dumt for 8 kjøringer. Og tidligere uttalige kjøringer, jeg har sont mye. Men er ikke krimininell. Alltid hvert kjøretøy i bildet.

En gang jeg ble stoppet(Hoppet over i passasjer sete, etter å gitt litt gass og parkert og sa det var en polakk som kjørte og løpt, retten kastet saken med en gang) Men jeg spiste 10mg Alprazolam på vei til østlandet, og på vei tilbake nesten hjemme med E50n på prøveskilt ble jeg stoppet, eller jeg kjørte fra de først. Blodprøven og omregningen viste over 4 i promille.

Hadde hvert dø jeg da, som aldri(sjeldent) drikker alkohol.

Men poenget er at de stopper på 1.2 så du får straff for kjøring med promille over 1.2, skjerpende pga "narkotika"

Fengsel 30 dager, bøter basert på inntekt og tap av førerrett i 2 år tipper jeg
Sist endret av Naturgrønn; 20. august 2019 kl. 13:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Litt av problemet er jo at jeg knapt husker noe. Men har hørt litt med de jeg var med og de tippet jeg tok maks 10stk iløpet av lørdagen. Og ble stoppet ca ett døgn etter