Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2540
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har skaffet meg et par oransje tesla knips, å leste om en fyr som skøt 0.05 i åra noe som er veldig lite iforhold til det man vanligvis tar oralt.
Har også lest om noen fler på det forumet her som har skutt det, men det var da altså ikke Oransje Telsa knips.

Hvis jeg så skulle skutt det: Hvilken dose burde jeg tatt i pumpa?
å er ikke oransje tesla knips veldig rene?
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei.
Jeg vil fraråde å skyte knips. Eller noe i det hele tatt. Ikke gjør det!
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut som en veldig dårlig ide.

Hvorfor ikke bare svelge knippsen som alle andre? Eller knus/sniff pillen.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har skutt knips 2 ganger, Orange opler og rosa rolexer.

Var ubehagelig og hvor vibrerende alt ble, mistet litt godfølelsen og føltes ut som white noise. En snarvei til det verste i knips.
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Høres ut som en veldig dårlig ide.

Hvorfor ikke bare svelge knippsen som alle andre? Eller knus/sniff pillen.
Vis hele sitatet...
Jeg lurte bare på om noen hadde erfaringer med med, blant annet rene knips som fks Oransje Tesla.

Og om doseringen på IV vil være mye lave enn oralt.
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Forresten så blir nok ikke dette noe av allikavel.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Doseringa vil selvsagt være mye lavere, og dermed gi mye større sjanse for å ture over også. Fraråder det psykisk og mentalt og også fysisk for det første veit du ikke hvor rene de er for det andre er knips såpass kompakt at er vanskelig å få til finfint pulver og kan rette blodårene rett og slett.
Hvis man først skal skyte MDMA, så er det en fordel å bruke så ren stoff som mulig. F.eks. en krystall som er knust til fint pulver og oppløst i væske. Det å skyte piller byr på problemer, nettopp fordi piller er laget for å bli inntatt oralt. Tror ikke bindemidler fra piller er særlig gunstig å ha i blodårene.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
mdma er chill å skyte, men kan være veldig farlig,og vanskelig å dosere ved liten tolleranse. knipps kan være mye rart og dårlig og urenslig laget så større sjanse for infeksjon og stygge sår/cyster ved bomskudd.

mdma var veldig kurant å skyte. funker raskere og sterkere men vet ikke helt selv. blandet det ofte med heroin i ren kjedsomhet og desperasjon og tror heroinen ødela mye av rusen, men det løser seg enkelt opp i vann. tar bare litt tid 5-15min før krystallene smelter og løser seg i vannet.

anbefales ikke .. knippe har ganske høy biotilgjengelighet spist normalt og en mer gradvis onset
Sist endret av PapaMarathon; 15. juni 2019 kl. 22:34.
For å være litt teknisk først: MDMA er en seretonin, noreffedrin og dopamin release agent. Men hva betyr det? Tenk deg at signalstoffene vanligvis oppbevares i neurotransmittere som slipper signalstoffer ut i synapsen før de oppbrukte signalstoffene plukkes opp igjen. Det er når signalstoffene befinner seg i synapsen at de fungerer på hjernen. At MDMA er en release agent vil si at den får neurotransmitterene til å måke ut masse signalstoffer... så blir de brukt opp i løpet av noen timer og så samles de opp igjen.

Andre stoffer som amfetamin er både release agents men også reuptake inhibitors (pluss litt annen snacks) som gjør at signalstoffene blir værende lenger i synapsen i stedet for å samles inn.

Men for å svare på det egentlige spørsmålet: intravenøst inntak gir sterkere, men kortere effekt. Og MDMA varer allerede for kort når man svelger det. Så man blåser bare av alt kruttet på kortere tid og siden knips 2, 3, 4 bare fungerer dårligere og dårligere kan man være skrewd allerede etter 20-30 minutter når man skyter.

Når det er sagt så kan det være kult å skyte en knips eller to hvis ikke det er "hovedmåltidet" men bare litt krydder på en ellers fet festhelg.
Nå er det også verdt nevne at det er en veldig liten prosentandel av alle brukere både molly og sprøyter generelt som syns det er en ålreit rus. oppturen blir ikke behagelig, turen er ikke behagelig og nedturen blir bare enda mer ubehagelig
Jeg likte det før, ville ikke gjort det nå. Spis de.

s