Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1109
Hei har tatt MDMA krystaller ca. en gang i måneden i.l.a 6 måneder (ja jeg vet at det er uklokt).

Uansett, for noen uker siden var jeg på festival med en vennegjeng der vi bestemte oss for å ta MDMA. Dette var en fantastisk opplevelse og vi bestemte oss for å dagen etterpå å gjøre det samme.

Det startet med at jeg tok en 120mg XTC pille (ja vi hadde test kit). Pillen fungerte ikke så vi bestemte oss for å dunke 125mg med krystaller. Dette fungerte heller ikke (følte meg ruset og disorientert), dum som jeg var fortsatte jeg å mate på med 300mg til i form av samme type pille som vi tok første dagen. Følte en mild rus og tok enda mer. Jeg var nå oppimot 1.3g MDMA som jeg hadde tatt med 1-2 timers mellomrom mellom hver dose.

En venn fortalte meg at det er mulig å «permanent» ødelegge toleransen til MDMA. Vil dette da si at dersom jeg venter f.eks: 3-4 måneder med å ta igjen vil jeg måtte ha en større dose (f eks: 250mg) vanligvis når jeg tok det i Norge holdt det fint med 150 + 75 redrop.
Noen hevder å oppleve at de trenger større doser mdma etter de har brukt det lenge. Typisk for disse menneskene er at de har misbrukt det. Jeg har ingen kilder på påstandene mine, dette er basert på tråder jeg har lest her på forumet, og på andre forum. Jeg tror mye også kan handle om at man rett og slett blir vandt til rusen, og den virker ikke like overveldende lengre. Dersom dere var en gruppe som ikke fikk effekten dere forventet, og dette skjedde fra en tur til en annen så er det rimelig å anta at det ikke var mdma dere tok, men noe annet solgt som MDMA.
Hvordan var formen de neste 3-4 dagene? Hvis det faktisk var MDMA og X burde du i det minste ha fått en heidundrandes kjip nedtur. Selv uten en opptur.
Som sagt testet jeg alt jeg tok med TestKit som
jeg kjøpte på SmartShop i Amsterdam.

Jeg har aldri opplevd noe «forferdelig» nedtur. Eneste jeg opplever/opplevde etter festivalen var 2-3 dager hvor jeg var sliten/trøtt. Samt mangel på følelser (følte meg tom) i 1 uke.
Det er lett å bygge toleranse ved høyere doser. Toleransen svekkes over tid.

https://rollsafe.org/
Testkit er rævva! Og det er fordi en teskit vil kun bekrefte at stoffet du tester innholder for eksempel MDMA, den sier lite om renheten av stoffet. Det vil si at stoffet i teorien kan være 90% rottegift og 10% MDMA.
Sitat av Dr.Pepper Vis innlegg
Testkit er rævva! Og det er fordi en teskit vil kun bekrefte at stoffet du tester innholder for eksempel MDMA, den sier lite om renheten av stoffet. Det vil si at stoffet i teorien kan være 90% rottegift og 10% MDMA.
Vis hele sitatet...
Men hva vil alternativet være? Å ikke ha noen bekreftelse på noe som helst? Det er lurt med testkit, selv om det ikke er en lab-analyse.
Anonym bruker
"Lettet Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
jeg tok i min uvitende ungdom mdma samtidig som jeg hadde begynt på ssri (cipralex) visste ikke før senere at der absolutt ikke må kombineres. Jeg fikk selvfølgelig 0 rus, og heller ingen nedtur. Jeg var nok heldig