Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1572
Noen som vet om steder på internett der man kan legge ut kontaktannonser?

Før var det ikke helt uvanlig å søke nye bekjentskaper gjennom rubrikkannonser i avisen, og papiraviser er jo i ferd med å fases ut.

Man har i stedet fått Tinder, Møteplassen og lignende steder. Men disse tjener et litt annet formål, i hvert fall hvis man ikke er dame.

Det jeg ideelt sett prøver å finne, er et sted der man kan legge igjen en e-postadresse samt annonsetekst. Det trenger ikke være noe særlig seriøst eller anerkjent.
Sist endret av accobra; 15. juli 2018 kl. 23:22. Grunn: skriveleif
Lag en egen tråd hær kunne være intressant
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Hvilket formål sikter du til? «Nye bekjentskaper» kan man også finne på stedene du nevner
Du kan ikke legge igjen epost i en kontaktannonse. De fleste tillater det ikke. Kantakt må gå igjennom tilbyders meldingstjeneste.
Trådstarter
30 2
Sitat av Jonta Vis innlegg
Hvilket formål sikter du til? «Nye bekjentskaper» kan man også finne på stedene du nevner
Vis hele sitatet...
I første omgang tenkte jeg å søke etter folk som kunne ha utnyttet meg til økonomiske formål, hjelp med regninger eller lignende.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Om for å avsløre/fange/sløse med tida deres: 419eaters har sikkert bra ressurser

Om findom: FetLife, Reddit, Twitter