Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1520
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei alle sammen. Dette er første gang jeg har skrevet noen form for tripreport, men jeg skal gjøre mitt beste. Tilbakemeldinger er mer enn velkommen.

klokka 12:00, 14. juli 2018 tok jeg lsd for aller første gang. Jeg hadde to lapper som var reklamert til å være på 100ug hver, men tror de i realiteten var nærmere 50-60ug. Meg og en venn, la oss kalle han Erik, reiste til et badested med masser av skog rundt så vi kunne utforske litt, og ta oss en dukkert i ferskvannet om vi ville. Før vi begynte å gå til tjernet, tok vi lsd-en. Selv tok jeg en og en halv lapp, mens kameraten min tok en halv. Dette var også hans første "trip". Etter sirka 40 minutter hadde vi nådd tjernet, og jeg la merke til at garsset var litt grønnere, og at vannet var litt blåere.

Vi fant oss en stein ved vannet og satt på Norwegian Wood av The Beatles. Rett før jeg satte meg ned lå jeg merke til at bakken under oss pustet lett, og jeg skjønte at det var på tide å plante noen gode tanker i hodet mitt. Derimot hadde ikke Erik fått noen merkbare effekter enda. Som minuttene passerte begynte bakken å puste mer og mer synlig, og barken på et furu tre noen få meter unna oss ble til endeløse spiraler. Det tok ikke lang tid før alt annet tok følge. Jeg gikket på handa mi og la merke til at alle de små rynkene på innsiden av handoverflaten lignet på små sædceller som svømte rundt og bodde under huden min. Bak oss var det røtter fra furutrær overalt. Disse røttene var veldig synlig rundt om i skogen, og lignet på tykt tau som bare ventet på at du skulle sette foten fast i det. Jeg tok meg selv i å holde rundt en av røttene som om det var støtte i en trapp. I dette øyeblikket la jeg merke til en kraftig eufori i hele kroppen min. Det samme gjorde Erik. Det ble snart så sterkt at jeg kunne kjenne innsiden av kroppen min vibrere. Jeg husker ikke helt hvorfor, men jeg begynte å gråte. Jeg tror at grunnen var noe som at hva enn det var jeg "så" i tankene mine var så fint, og at det var trist at alle andre ikke fikk oppleve det.

Etter kanskje en time etter vi satt oss ned på steinen, kom det noen ungdommer som skulle bade så vi gikk litt lenger bort. Sirka 50 meter fra der vi satt var det en liten brygge/bro med en benk, og en EKSTREMT gul stige. Vi satte oss ned på benken og snakket litt om random shit. Etter noen minutter begynte jeg å gå rundt på brygga og stille spørsmål på alt mulig. Det var som at hva enn hjernen min fikk fatt på ble tatt av et slags uendelig loop som stilte spørsmål på alt angående den tanken. Jeg begynte å stille spørsmål på det å leve, og kom fram til at liv besto kun av å bli født og dø, og at alt på jorda handler om positiv og negativ energi. For eksempel så var fødsel et stort pluss, og død et like stort minus, og alt som skjedde mens vi lever etterhvert går tilbake til en positiv/negativ verdi av 0. Jeg syntes ikke at denne tanken var skummel, men heller ikke at den var fin eller bra. Jeg følte at alt var et stort tomrom, siden ingenting man gjorde i livet hadde noe å si lenger. Etter en time eller to ble jeg litt revet ut av denne tanken og vi bestemte oss for å utforske skogen litt.

Noen titalls meter unna brygga var det et dødt tre som stakk ut mot vannet. Når Erik så treet sa han "jeg føler at det er noe viktig med treet". Erik sier mange dick jokes så jeg trodde med en gang at dette var en av de, og jeg begynte å le hysterisk, men det viste seg at han bare lurte på hvordan treet ble sånn. Enda en gang begynte jeg å le. Jeg gikket på andre siden av treet og la raskt merke til at treet hadde falt, og vi lo begge av hvor dum han hadde vært. Når jeg var ferdig å le, lå jeg merke til at han ikke hadde ledd i det hele tatt og enda en gang begynte jeg å le hysterisk, denne gangen mer enn alle de andre gangene. Når jeg var ferdig så jeg at han hadde begynt å gå allerede og at han ventet på meg.

Skogen så veldig merkelig ut. Det så nesten ut som at alle trærne fulgte et slags mønster. Vi gikk videre gjennom skogen og hørte på sanger som L$D, og Here Comes The Sun. Sanger som jeg tidligere trodde var glade, så jeg plutselig hadde noen ganger VELDIG mørke lyrics. Den mørke stemninga gjorde ikke noe negativt med trippen min. Jeg syntes bare at det var veldig interessant. Vi gikk videre rundt i skogen til vi bestemte oss for å gå tilbake til sivilisasjonen fordi vi var sultne. Da var klokka rundt 20:00. På vei ned fra tjernet la jeg merke til at ansiktet til Erik så ut som at noen hadde tatt halve ansiktet hans og flippet det over på andre siden. Fra noen vinkler fikk han tre øyne.

Mye senere på kvelden reiste vi til en venninne sitt hus. Hun hadde besøk av to andre venninner og jeg tenkte at det hadde vært koselig å snakke med de. Der tok jeg feil. Så fort jeg sa at jeg hadde tatt lsd sa hun som bor der "Er du dum! Er ikke det sånn som det ikke finnes motgift for?! Du kan DØ!". Dette overrasket meg ikke da vi har hatt flere sånne samtaler om cannabis. Jeg prøvde å forklare hva lsd var til hun og de andre, og at det ikke var dødelig på noen måte, men de var alt for ignorante og nektet å lære om det. På denne tiden hadde jeg ikke så mange visuelle effekter, men jeg la merke til at humøret mitt, og alle sansene mine var mange ganger forsterket. Det tok ikke lang tid før jeg forlot de og dro hjem istedet. Etter litt over 12 timer etter jeg tok lsd-en var trippen over, og jeg kunne endelig legge meg.

Tusen takk om du faktisk har lest hele denne triprapporten!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Der tok jeg feil. Så fort jeg sa at jeg hadde tatt lsd sa hun som bor der "Er du dum! Er ikke det sånn som det ikke finnes motgift for?! Du kan DØ!". Dette overrasket meg ikke da vi har hatt flere sånne samtaler om cannabis. Jeg prøvde å forklare hva lsd var til hun og de andre, og at det ikke var dødelig på noen måte, men de var alt for ignorante og nektet å lære om det. På denne tiden hadde jeg ikke så mange visuelle effekter, men jeg la merke til at humøret mitt, og alle sansene mine var mange ganger forsterket. Det tok ikke lang tid før jeg forlot de og dro hjem istedet.
Vis hele sitatet...
Du kan nok være glad dette var sent i trippen gitt
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av [protus] Vis innlegg
Du kan nok være glad dette var sent i trippen gitt
Vis hele sitatet...
Hahaha ja