Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3771
For et par måneder siden tok jeg en knips og noen linjer med speed og følte meg kjempebra og bare koste meg. Plutselig så fikk jeg en helt forferdelig hodepine, aldri hatt en så vondt hodepine, kjentes ut som hode t mitt skulle eksplodere. Så begynnte jeg å spy i ca 1-2 timer. Etter det så gikk det greit, jeg var sefølgelig veldig redd for hvorfor det skjedde men formen var fin, hadde forsatt vondt i hodet men ikke i nærheten av hvor vondt det hadde vært tidligere. Men noen timer senere så begynnte jeg å besvime. Jeg kunne ikke gå mer enn noen meter før jeg besvimte. Når jeg besvimte våknet jeg opp etter noen få sekunder og sjønnte ikke hva som hadde skjedd. Besvimingen varte i ca 24 timer. De jeg var med var veldig usikker på hva som var grunnen til at dette skjedde. Men vi antok at det var en liten overdose med tanke på at det var en stund siden sist jeg hadde tatt noe så vi tenkte ikke så mye mer på det.

Så for noen uker siden så korket jeg først 0,5 kork siden det var første gang men fikk ikke den fulle effekten så jeg korket en kork til og hadde det kjempefint så begynte jeg å bli dårlige å spy men det antok vi egentlig at kom til å skje så det var ikke noe å bekymre seg for.
Så når jeg var ferdig å spy så sniffet jeg en linje speed for å bli bedre å kvikne til og det funket veldig bra så sniffet jeg ca 0.5 gram speed på 12 timer og hadde det helt supert hele tiden.

Så tenkte jeg å ta meg en dusj ettersom jeg hadde spydd tidligere, jeg satt meg ned i dusjen ettersom jeg ikke hadde nok balanse til å stå i dusjen å dusje. Da jeg reiste meg opp å gikk ut av dusjen besvimte jeg og våknet etter noen sekunder og følte meg fin.

Dette var da på natten så ca 8 timer senere sniffet jeg ca 0,3 gram speed og igjen så hadde jeg det helt fint. Men noen timer senere så besvimte jeg igjen.

Så jeg lurer på om noen har et svar eller en ide på hvorfor jeg besvimer.
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette kan være symptomer på gjennomgått hjerneblødning. Det har gått såpass lang tid at ingen utredning vil kjøres akutt, men det kan likevel bli aktuelt med MR av hodet ditt. Forhør deg med egen lege. En helsesjekk er uansett å anbefale. Sikkert ikke dumt å holde seg unna sentralstimulerende.
Du besvimer flere ganger ila 24 timer men fortsetter fortsatt og putte i deg dop?
Uforsvarlig, idiotisk tankegang.
Sier jo jeg seg selv at om kroppen shutdowner flere gang ila 24t er det kanskje på tide og dra og sjekke seg.

Vær så snill og bruk hue og litt sunn fornuft a, er møkka lei av slike tråder der folk har 0 respekt for dop.
Det som skjedde for ett par måneder siden, hores ut som serotogent syndrom.
Selv om amfetamin & MDMA (for du mente MDMA med knips, right?) flitigt blandes sammen i pix, så er det ikke en bra kombo.
Det er veldigt tungt for hjerte & hjerne med slik overproduktion av dopamin & serotonin.

Husker ikke helt hvor jeg fant den, men leste en forsknings-artikel som mente att just amfetamin + MDMA oker risken drastiskt for neurotoksiske skader; dette fordi att det extra dopaminet som amfetaminet frigor tar seg in til de serotonerga cellene, når disse er utarmade. Og dopamin er giftig for serotonin-celler.

Har fått det på komboen Tramadol + sopp. Besvimte. Kasta opp. Var forvirra.
Stygge greier.

Men så sier du att det skedde med amf og GHB?

Har du lavt blodtryck? Hvordan er kosten din? Hydrering når du turer på speed?

Er litt enig med jaffarbigbag, selv om jeg tatt en del idiotiske komboer selv, så ville jeg nok dratt in til legevakta.
Det er nok bare lavt blodtrykk, kan ikke være noe annet da du bare besvimer å blodtrykket dropper når du bruker speed.
Skjer med meg hver gang, bare jeg legger meg ned før jeg besvimer for å holde blodet jevnt før det skjer noe.
PS: dette skjer bare på nedturen, blodtrykket blir helt omvendt når du er på opptur.
Dette med at du kaster opp, får ekstrem hodepine og har besvimt igjen og igjen etter hverandre får meg til å tro at det egentlig er mer enn bare lavt blodtrykk på gang her. Det er vanlig å oppleve svimmelhet, kvalme og øresus før man besvimer ved lavt blodtrykk. Har lavt blodtrykk selv, så har mye erfaring med å besvime for å si det slik. Denne kvalmen og hodepinen får det til å høres ut som om du kan ha et mulig underliggende problem med hjertet for å være helt ærlig. Ville ihvertfall dratt til legen for å utelukke det.
Dra til legen. Ikke spør om råd på nettet. Ingen her kjenner din sykdomshistorie. Håper det løser seg og ikke er noe alvorlig
Dette kan skyldes forsterkede migreneutslag som følge av innsnevring av boldårene i hodet (ikke hjernen), eller det kan være hjerneblødning, som nevnes over her. Hvis det er tilfellet kan du ha en underliggende aneurisme til, og – ikke for å skremme, men dette er fakta – den kan drepe deg eller gjøre deg varig ufør. Det ENESTE du skal gjøre er å dra til legen, og det raskt. Du bør fortelle bakgrunnen også, men det viktigste er å fortelle om selve symptomene. Hvis du ignorerer dette er du sprø.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Skjedde meg "hele tiden" i yngre dager. Reiser meg fort, head rush og rett i bakken hvis ikke jeg selv satt meg ned. Jern hørte jeg det kunne være. Kan vel også ha noe med lite søvn og mat (eller ingen) på noen dager. I dag får jeg head rush men sliter ikke med det lenger.
Kan være lavt blodtrykk men tror jeg ville tatt en tur til legen, hørtes egentlig ut som noe mer enn det
Sitat av Epicuser Vis innlegg
Skjedde meg "hele tiden" i yngre dager. Reiser meg fort, head rush og rett i bakken hvis ikke jeg selv satt meg ned. Jern hørte jeg det kunne være. Kan vel også ha noe med lite søvn og mat (eller ingen) på noen dager. I dag får jeg head rush men sliter ikke med det lenger.
Vis hele sitatet...
Sikker du ikke hadde lavt blodsukker?