Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 633
Heisann. For en stund siden kjøpte jeg meg bose hjemmekino. Veldig fornøyd med det anlegget her, men har ett problem. Det er at jeg ikke får koblet opp pcn min til dette, men om jeg bruker en annen datamaskin så fungerer det. Noen som vet hva grunnen er?kommer kun opp bildet på tvn men skjer ikke noe mer en det.. Min datamaskin er ikke for gammel eller noe sånt, så det er ikke problemet.
Bruker du en egen kabel til lyd, eller er målet å få både bilde og lyd gjennom HDMI?

Sjekk Kontrollpanel -> Lyd

Finn enten du ønsker at lyden skal spilles av på, og velg "Sett som standard"
Trådstarter
34 2
Ah ok. Ja, målet er bilde og lyd mellom hdmi.

Men litt rart det går bare jeg tar en annen datamaskin så funker det, men bruker jeg min egen igjen så fungerer det ikke..

Nå er det lyd å bilde, men kun startsiden på pcn som kommer opp, får ikke klikket inn på noe her..
Sist endret av Stboy; 17. juni 2018 kl. 23:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kun Startsiden? Mener du bakgrunnen på skrivebordet?

Kan det være at Windows plutselig har bestemt seg for å ikke speile skjermene, men heller utvider til to forskjellige skjermer? Forsøk å dra musepekeren ut på siden av PC-skjermen og se om den dukket opp på TVen.
Trådstarter
34 2
Bakgrunnen på skrivebordet ja.. Altså jeg ser musa, å jeg trykker på Internett eller andre tingmen men det skjer ingenting.. Ingenting åpner seg,Får kanskje ta kontakt der hvor jeg kjøpte de... Nå spiller den musikk når jeg hører på musikk før jeg kobler til