Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2052
Anonym bruker
"Plaprende Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet det er masse spørsmål om mikrodosering f.eks. LSD og andre psykoaktive substanser her på forumet.

Jeg søkte og prøvde å gjøre reasearch, men er det gunstig å mikrodosere på MDMA? f.eks. 50mg første dose, så vente et par-tre uker før man eventuelt ville prøve på nytt?

Takk for svar freaks.
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor skulle man ikke kunne mikrodosere MDMA?
Nei, hvis man "sitter på gjerdet", altså ikke er edru men ikke ruller helt på MDMA er det kun frustrerende. Har ingenting for seg.
Uten at jeg har inngående kunnskaper om det vil jeg tro at mikrodosering med MDMA over tid kan fucke skikkelig med serotonin-nivået ditt.
Meningsløst. En slik dose gir ingen eufori heller, man kan kjenne på litt velbehag, kroppen blir litt myk, men utover det ser jeg ingen mening med dette og stiller meg undrende til hva du ønsker å oppnå? Man utsetter seg selv for samme risiko man gjør ved å rulle så ofte, med potensielt litt mildere side effects.
Ta heller å slå deg skikkelig løs med 1-3mnd mellomrom så får du i hvertfall noe igjen for det du utsetter deg for.

Har du vurdert 2c-b heller? Nå Har jeg aldri hørt om dette selv, men det vil nok ha betydelig mer potensiale for mikrodosering enn MDMA, og det finnes garantert info om dette ved et kjapt søk, men sovner nå, så har ikke tid til å se på det.