Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2459
Fikk nylig utskrevet mogadon som sovemiddel. Etter å ha lest litt her inne fikk jeg inntrykk av at det hverken hadde noe særlig søvndyssende effekt, eller gav noe rus.

Har svært høy toleranse for benzoer, og med tanke på at jeg var lettere fyllesyk hev jeg i meg 10 mg mogadon - uten noen forventninger. Etter to timer lå jeg i sengen og ble plutselig veldig ruset. Fikk flere latterutbrudd og var totalt avslappet i kroppen. Minnet veldig om rivotril i høye doser, bortsett fra den slappheten i kroppen. Fikk en enorm hunger og tørste - drakk flere glass vann. Sovnet behagelig og greit, men hadde store problemer med å stå opp. Var helt slått ut dagen etter, ganske lik hangover effekt som en får på rivo, men mye sterkere.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er nok veldig invidiuelt. Jeg selv ble fortalt at det ikke var noe rus i nitrazepam, men jeg selv blir godrusa å stein av de. Er faktisk det nærmeste jeg kommer cannabis i pilleform.
Undervurdert? Nei ikke for meg som bruker Valium titt og ofte. Blir ikke trøtt av de og kjenner ikke noe spesielt velbehag engang. Imovane får jeg derimot sove på. Mogadon er sikkert potent og bra for de som ikke har benzo toleranse. Du har høy toleranse men får god effekt av denne pillen er jo bra for deg da
Sist endret av mekaniker1; 22. mai 2018 kl. 12:17.
Har hørt folk bli rimelig spaca av mye mogadon
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En av de bedre benzoene spør du meg, men også en av de mer skjeldne. Lurer på hvordan jeg kan gå frem for å bytte fra sobril til mogadon.. får det mot angst, og mogadon er vell mer rettet mot søvnproblemer? Hmm
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Veldig variabelt, men det kan fungere godt. Nitrazepam er ca 10x mindre potent enn flunitrazepam(rohypnol) og et derivat av rivotril, siden det er et nitrobenzodiazepin(ligger i navnet)

Jeg annvender det en gang i blant, men for hva det er ment for, altså søvn. Blander det med 100ml vodka og føler en intens calm før jeg sovner
Sitat av Math Vis innlegg
Fikk nylig utskrevet mogadon som sovemiddel. Etter å ha lest litt her inne fikk jeg inntrykk av at det hverken hadde noe særlig søvndyssende effekt, eller gav noe rus.

Har svært høy toleranse for benzoer, og med tanke på at jeg var lettere fyllesyk hev jeg i meg 10 mg mogadon - uten noen forventninger. Etter to timer lå jeg i sengen og ble plutselig veldig ruset. Fikk flere latterutbrudd og var totalt avslappet i kroppen. Minnet veldig om rivotril i høye doser, bortsett fra den slappheten i kroppen. Fikk en enorm hunger og tørste - drakk flere glass vann. Sovnet behagelig og greit, men hadde store problemer med å stå opp. Var helt slått ut dagen etter, ganske lik hangover effekt som en får på rivo, men mye sterkere.
Vis hele sitatet...
Mogadon og Apodorm (samme virkestoff) , har en lei tendens til å virke (rus) første dagen . Etterpå blir du bare trøtt av de (slik du skal) , tar du derimot en pause en ukes tid (uten å spise en per kveld) , så virker et brett igjen . Men det er kanskje bare meg ? . Har spist de i 20 år .