Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1426
God kveld, har et spørsmål ang disse to typene antipsykotika.

Kan de sammenlignes? Har kun erfaring med seroquel som jeg alltid sloknet av på pepper, men nå har jeg ikke det. Det jeg har er røde piller kalt nozinan. Aldri prøvd dem selv men man skal visst kunne bruke dem som sovemedisin, sikkert også på speed i og med at det er antipsykotika.

Så jeg lurer på om jeg med nozinan og seroquel får samme effekt, noe lignende eller fullstendig annerledes/uønsket effekt? Vil gjerne høre folks erfaring med nozinan og speed.
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette er jeg også interessert i. Og skriver leger ut nozinan enkelt?
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
It is a low-potency antipsychotic (approximately half as potent as chlorpromazine) with strong analgesic, hypnotic and antiemetic properties that are primarily used in palliative care.

Høres ut som du slokner av dem kanskje mer hypnotisk enn seroquel
De siste årene har jeg fått flere anledninger til å bruke begge deler. Konklusjonen er at seroquelen gir mest sannsynlighet for å sovne, blir kanskje littegrann redusert dagen etter. Nozinan får jeg derimot mest lyst til å legge meg, ikke som seroquel at jeg "må" legge meg men mere behagelig avslutning på en måte. Hvis jeg kan velge går jeg for quetapin men hvis jeg har tatt det Ila siste uka liker jeg å variere med nozinan. (Kjører heldigvis ikke like hardt på speed mer men info for andre)
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Inntok nozinan uten at jeg visste det = totalt blackout. Klarte ikke holde meg våken
Fikk Nozinan utskrevet som del av smertebehandling.Nå har den samme medisinen det enkle navnet Levomepromazine.Tar 25 mg ved leggetid og den sitter som et skudd.Jeg brukte sovemedisiner fast i 15 år,men har klart meg fint uten i mange år nå da jeg la om på døgnrytmen og inntak av mat.Blir riktignok ganske groggy på morningen av den.