Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2371
Jeg har noen klumper med god hash. Hva skal jeg gjøre for å få en fiin av dette? Det er vanskelig å varmebehandle før inntak fordi det ikke kan holdes hemmelig å svi brunt .
Det er vel 3-5 gram vi snakker om. Jeg vil ikke bli helt på tur, bare litt chill.
Klem fra Betty
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Varm melk i kaffen funker fint om du får revet det i relativt små biter.

Ang. dosering synes jeg det er jævlig vanskelig, noen ganger er mye for lite og andre ganger er lite litt overveldende - som jo kan være litt ugreit om det skal skje noe viktig eller en må holde maska de neste 8 timene. Jeg har ikke toleranse å snakke om heller da og vet ikke hvordan det er for deg.
Hehe, mye skrive leif ute å går, sikker på at du trenger hash nå? =P

Om du ikke har mulighet til å varmebehandle det i en kjele med smør så kan du ta en skje med smør å smelte sammen med ca 0.4g oppsmuldret hash med en lighter, mens du rører ned en liten pinne eller noe. Så kan du ta hasj smørret ditt å blande med hva som helst f.eks i en yoghurt
Rull hasjen til bittesmå baller eller pølser å legg oppi med tobakk, funker bra!!!
Sitat av Alge Vis innlegg
Hehe, mye skrive leif ute å går, sikker på at du trenger hash nå? =P

Om du ikke har mulighet til å varmebehandle det i en kjele med smør så kan du ta en skje med smør å smelte sammen med ca 0.4g oppsmuldret hash med en lighter, mens du rører ned en liten pinne eller noe. Så kan du ta hasj smørret ditt å blande med hva som helst f.eks i en yoghurt
Vis hele sitatet...
Forbered deg på en heftig rus om du tar 0.4. Det er alt for mye for meg. Før, når jeg var syk, pleide jeg å ta en full spiseskje med fettrik olje, 0.1-0.2g hasj godt oppsmuldret, og så varme det på ovnsplata i 10 minutter mens jeg rørte rundt en gang i blant. Omtrent ingen lukt hvis du har vifte og det funker fjell. Oljen kan spises ren etter den er avkjølt, smaken er ikke så verst. Kan selvfølgelig tilsettes matretter også. Fungerer garantert fint med lighter også, men da blir skjeen sotete.
Sitat av Nether Vis innlegg
Forbered deg på en heftig rus om du tar 0.4. Det er alt for mye for meg. Før, når jeg var syk, pleide jeg å ta en full spiseskje med fettrik olje, 0.1-0.2g hasj godt oppsmuldret, og så varme det på ovnsplata i 10 minutter mens jeg rørte rundt en gang i blant. Omtrent ingen lukt hvis du har vifte og det funker fjell. Oljen kan spises ren etter den er avkjølt, smaken er ikke så verst. Kan selvfølgelig tilsettes matretter også. Fungerer garantert fint med lighter også, men da blir skjeen sotete.
Vis hele sitatet...
Ja var kanskje litt hard på doseringa der, men det er veldig forskjell fra hasj til hasj hvor bra det funker å ete uten å varmebehandle den så mye.
Også har sikkert du fått litt mer ut av det enn meg i og med at du varmer den i hele 10min på plata mens jeg bare har brukt lighteren i 30 sec
Takker for svar fra dere. Jeg hadde ikke tenkt å ta det i går da jeg skrev innlegget litt naturlig dysleksi og alkohol gir lett mange skrivefeil.
Jeg har ingen toleranse, røyker noen få ganger med mellomrom på opptil flere år. Men nå har det seg slik at jeg er i besittelse av disse godsakene, og da har jeg jo lyst til å utnytte de best mulig
Det hoder seg kanskje godt i et mørkt glass, så da kan jeg jo vente og røyke det ved en senere anledning.
Klem fra Betty
Varm litt mer en du ville røykt i smør i en skei med lighter under om mulig, jeg fikk gjordt det på jobben og vasket skeien m zalo. Det kan blandes i youghurt og spises, ell. Eller i sterk varm kakao m smøret oppi. Det må varmes til det smelter i smøret. Smaker møkk.

s
Takk for det, finner nok en liten stund der jeg kan varme klumpen min med en lighter.
Klem fra Betty
Vet ikke om jeg gjorde noe feil eller hva som skjedde, men den gangen jeg prøvde å smelte hasj inn i olje med lighter og skje så stinka det helt ekstremt. Jeg anbefaler kokosfett. Sleng det oppi en kjele, ta absolutt laveste varmen på en plate og la det stå i 10 minutt med vifta på maks. Lukter bare kokos etter min erfaring, og luftes fort ut.

Og vær forsiktig. Hvis du er en av de som kan bli skamfjern uten å freake ut så går det nok fint, men hvis du kan oppleve å f.eks. få panikk så er det ikke noe gøy hvis det skjer med edibles. Blir det for mye så tar det fort 5-6 timer før du begynner å finne roen igjen. Har du lav toleranse ville jeg begynt med 0.1g, eller kanskje mindre.
Skakkolade er jo godt!

Hiv litt meierismør i vannbad. Jeg pleier å bruke et lite desilitermål for dette.
Legg i ønsket mengde hasj, og rør rundt til smøret er brunt og klumpene er borte.

Hakk opp sjokolade (gjerne melkesjokolade) og smelt dette inn i smørmiksen.

Avsluttes ved å sette sjokolademiksen i fryseren, dersom du ikke ønsker å spise den flytende.

Kokeprosessen tar max 10min, avkjøling noe lenger.

Kan ikke si jeg har kjent noen lukt, ihvertfall ikke noe som ikke raskt kan luftes ut.
Sist endret av SkammeligNykter; 7. april 2018 kl. 15:33.
Enig med #Alge her, kast det oppi en skje med smør, ev. kokosolje for å så bland dette sammen med det du måtte ønske. Jeg ville dog holdt igjen en del på doseringen, på 0.4g hadde nok jeg ventet noen mnd. før jeg hadde røyket/spist hasj igjen Anbefaler deg å starte veldig lavt for å så jobbe deg oppover. Kjedelig å ikke klare å følge med på filmen om man sitter og tror hjertet stopper hvert øyeblikk
Sist endret av SoppVandreren; 8. april 2018 kl. 11:31.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Første gangen jeg lagde Skækkao brukte jeg ca 0,5 med god hasj per person. Var ødelagt i 24 timer. Vær forsiktig