Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2739
Hei.

Har vært en trofast kunde hos host1.no å masse år. Men trenger raskere og hyggeligere kundeservice, har jeg valgt å forlate skuta mens leken ennå er god. Har sett litt på one.com men blir så usikker når dem reklamere for "website builders" virker litt bloggish ut.

Krav:
- Stor lagring
- Cpanel/phpadmin
- Unlimited mysql brukere.
- FTP
- Bra kundeservice / oppe tid.
- Rimelig. (maks 100,- mnd)

Er åpen for utlandet men ønsker å holde meg til Norge.

Har du ikke personlig erfaring med selskapet, nevn det! Har du noen råkule tips?
Sist endret av justastonedhuman; 6. april 2018 kl. 16:13.
Jeg har brukt one.com i mange år. Har ingenting negativt å si om dem jeg, annet enn en liten "krangel" når jeg mistet brukerinfo til en av serverene og det virket nærmest umulig å få resatt passord osv, men årna seg. Du må jo ikke benytte deg av "website buildern" dems, du får jo en server med alt du trenger uansett. Jeg er fornøyd etter å ha vært kunde i 10+ år.
Mywebhost.no har billig og ikke minst raske webhotell.

Har ett hos loopia.se også og de er trege.
Hos proisp er de billigste også ganske trege men god hastighet på vps.
Rimelig fornøyd med fastcomet.com

Fantastisk support, billig og kjappe servere
Hva med VPS hos DigitalOcean?
OVH. Gooood erfaring, har hatt de i 3 år nå.
DDOS protection, godt kontrollpanel. Anbefaler deg å prøve det. En VPS koster så og si 0,-. Prøv en sånn, så ser du om du vil velge en annen leverandør
Sitat av Stingray Vis innlegg
OVH. Gooood erfaring, har hatt de i 3 år nå.
DDOS protection, godt kontrollpanel. Anbefaler deg å prøve det. En VPS koster så og si 0,-. Prøv en sånn, så ser du om du vil velge en annen leverandør
Vis hele sitatet...
Så å si 0kr? Hvis du overlever responstiden til Singapore eller Australia.
Ang ddos beskyttelse så er det verdt å merke seg at denne kommer i flere utgaver, så det er ikke nødvendigvis noe heftige greier, er nok mer enn default mekanisme for å beskytte egen infrastruktur.

Men har du server hos de i England? Hvordan er responstiden over havet for tiden?
['hip','hip']
49 8
Har brukt domeneshop i alle år, og kommer ikke til å forlate de med det første.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hva med Amazon AWS-noen erfaringer med de?
Sitat av bjeff2 Vis innlegg
Hva med Amazon AWS-noen erfaringer med de?
Vis hele sitatet...
Dyrt over langt tidsrom.....
Mye "skjulte" kostnader.
Hvor mye lagring trenger du?

Skal det være SSD?
Har svært god erfaring med Siteground.