Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2167
Hei.

Har lest meg godt opp på emnet både her og andre plasser men mye av infoen er gammel og sånn sett ikke brukenes iforhold til strafferammer rundt akkurat det med å innføre slike legemiddler til norge.

Har noen erfaringer fra nyere tid på hva som er beste måte å få dette inn i landet på ?
Hva skal man bestille og fra hvor ?
Hvor mange "piller" på 200mg er lurt å bestille om gangen ( Iforhold til strafferamme på kvantum )

Har sett på muligheten å bestille fra duckdose til skypax i UK å få det videresendt derfra.

Skal bruke dette iforhold til studie/Utvikling og programering i ca 6-8 mnd periode. Vil bli brukt med forsiktighet selvfølgelig og er ganske trygg på meg selv når det kommer til avhold i forhold til avhengighet.

Vet det finnes mange tråder om dette, men som sagt så er mye av infoen utdattert.

Takk for evt svar
Bestill post-restante.
Sitat av instinktinnsikt Vis innlegg
Bestill post-restante.
Vis hele sitatet...
Hvordan fungerer dette ? Er det en bedre løsning enn skypax ?

Sitat av Petterlandro123 Vis innlegg
Hvordan fungerer dette ? Er det en bedre løsning enn skypax ?
Vis hele sitatet...
Sett at jeg bor i bergen blir det vanskelig å hente i sverige.

Sitat av Petterlandro123 Vis innlegg
Hvordan fungerer dette ? Er det en bedre løsning enn skypax ?
Vis hele sitatet...
Sett at jeg bor i bergen blir det vanskelig å hente i sverige.
Sist endret av Petterlandro123; 3. april 2018 kl. 17:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har du en ruskompis i et annet del av landet? Isåfall kan du gi han litt cash for å hente det post-restante, og sende det til deg. "Alle" legemidler som blir bestilt fra utlandet blir stoppet i Norge. Det er loven.
Men i Sverige er ikke tollerne like effektive som i Norge enda. Kanskje fordi de opplever større pågang angående post, ikke vet jeg. Men uansett, om det bestilles til Sverige, så kan ikke navnet ditt plutselig dukke opp innen norsk justis og du blir etterfulgt av politiet i Norge.

Har opplevd suksess på denne opskriften flere ganger, gjeldende flere ulike stoffer. Skal sies at jeg har prøvd det samme med en norsk adresse, og blitt stoppet flere ganger med rassia og alt det der. Med andre ord er Sverige muligheten din, om du skal innføre noe til Kongeriket Norge.
Sitat av Petterlandro123 Vis innlegg
Hvordan fungerer dette ? Er det en bedre løsning enn skypax ?



Sett at jeg bor i bergen blir det vanskelig å hente i sverige.



Sett at jeg bor i bergen blir det vanskelig å hente i sverige.
Vis hele sitatet...
Takk for svar Ser hva det blir til. Bestiller hvertfall ikke fra utlandet. Tollerne i norge tar ca 10% av alt som kommer inn i landet å det er faktisk en alt for høy risk å ta.
Gikk fint å bestille moda fra India med skypax (India-UK-Norge) og rett til min egen adresse. Hadde jeg vært deg så hadde jeg satt opp en postkasse i et nabolag og sendt den til den. Så slipper du å nekte hvis den blir stoppet. Tviler på at de setter spanere på en postkasse for noen brukerdoser modafinil.

Er man med på leken må man tåle steken..