Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 968
Hei

Skrev en post tidlig i dag fordi det var noe feil med min metadonflaske fra LAR. Den tråden ble slettet for jeg var vist for uklar og litt annet snacks. Jeg var jævlig stressa så alt kom ut på en gang. Beklager det.

Den metadonflasken på 100mg skal være fylt rett over lappen på flasken, men var full til korken. Det var vått nedover gjengene når jeg åpnet den. Trodde først jeg var heldig, og slukte den ned, men kjente ikke tungen bli nummen som vanlig. Det smakte ikke jævlig som det vanligvis gjør.

Jeg turde ikke ta mine andre medisiner for å forsikre meg om at det var metadon, og nok metadon. Tok flere timer før jeg tok de(bl annet valium og atarax), og ble umiddelbart skakk nesten. Så det var rett og slett for mye i flasken. Målte det opp med vann, tenker det var ca 130-140mg. Det kan stemme på formen nå, men dagen var/er ødelagt pga tvilen og ventingen på å bli frisk.

Noen som har fått feil vare, metadon, fra LAR, for mye, for lite, eller uvirksom? Jeg trodde sånt ikke kunne skje og kommer til å sjekke hver flaske før jeg tar den med hjem fra nå.

Jeg var redd jeg måtte kjøpe heroin. Heldigvis gikk det fint til slutt, og jeg tror tvilen gjorde at jeg ikke kjente effekten snarere. Har spist 10mg xanor nå pga jeg ble så stresset i dag, det var min nødmedisin. Sover nok godt i natt

Håper denne ikke blir slettet også. Peace

(In need of a) saviour(det er tekst fra en sang jeg identifiserer meg med).
Har ingen erfaring med LAR eller metadon, men prøver meg på et tanke ekspriment som kanskje kan hjelpe deg.

Hvis jeg har skjønt opplegget riktig(sett dokumentar) så hentes denne metadonen på apotek? I såfall kan du være 100% sikker på at de ikke prøver å lure deg og gir deg placebo medisin hvis det er det du frykter. Kan det hende du er litt paranoid? Henter du metadon på en slags LAR klinikk, kan jeg ikke si noe om hva slags praksis de har, men ville tro at de ikke lurer deg, men ønsker å hjelpe deg i din situasjon

Av ren nyskjerrighet; hvorfor bruker du heroin, når du får metadon? Ønsker du ikke å bli rusfri?
Bruker;-)
Trådstarter
Jeg bruker ikke heroin vist ikke jeg står uten metadon, noe som ikke har skjedd en eneste gang etter påbegynt metadon. Ikke en smell.

Jeg tor ikke det var placebo, men mer feilvare fra fabrikk. Er nesten sikker på at jeg fikk 30-40mg for mye etter det tok effekt til slutt. Sånt bør jo ikke skje, jeg går på benzo og kunne gått i overdose om jeg hadde lavere toleranse eller fått en dårlig flaske fra fabrikken som ikke var bra... bare lurte fælt når det ikke var som hver morgen.

Trodde først det ikke skulle virke, og var livredd.

s

Sov nå så ekstremt tungt at jeg sov hele kvelden selv om jeg bestilte vekkking pr telefon og de ringte flere ganger, og får neppe sove i natt. Håper det ordner seg. Jeg må ha fått for mye metadon type 30mg ekstra, jeg blir ikke så ute av 10mg xanor vanligvis. Nå har jeg imovane, så jeg klarer meg fint jeg. Bare synd jeg blir ruset av imovane, men får ikke sove noe særlig om nettene. Rusen er for god til å gi fra meg, selv på den ene tabletten. Sikkert pga andre medisiner jeg tar for min høytfungerende autisme. Jeg er for inteligent nesten, for mitt eget beste. Jeg tenker så mye på en gang det siler ut feil ting, derav tråden min tidligere.

Takk for svar downlow. Jeg er tilnærmet rusfri. Får vanligvis nok på resept, men skulle heller tatt bare sevrelong alene med risperdone og evt et antihistamin som atarax. I dag gikk min nødmedisin xanor pga stress. Urinprøve på mandag, men jeg har verdens beste forhold til lar. Jeg røyker knapt nok hasj, selv om lar og legen sier jeg kan røyke i vei. Jeg kan faktisk ende opp på sevrelong eller dolkotin sier de nå for jeg tolerer ikke metadonen, og er sjuk likevel på 100mg. Subutex fungerer kun m sprøyte for meg, i store doser til det å være. Sitter hver natt og venter på kl skal bli fem når jeg har lov å ta mine medisiner på morgen.

Skulle nesten ønske jeg aldri ble født. Selvmord har jeg slått fra meg. Kjøper ny hund i stedet. Min trofaste venn i tolv år må snart avlives.

s
Sist endret av saviour; 24. februar 2018 kl. 23:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.