Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 917
Hei. Strømforsyninga mi ( corsair rm750x ) driver å lager en veldig lav lyd når PCen er av. Er dette et problem? Kan dette skade andre komponenten?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Hva legger du i "lav lyd" ?
Er det piping, viftestøy, eller noe annet du kunne prøve å beskrive lyden med?

Mest sannsynlig er det ikke noe problem i det hele tatt, du kan evt skru av strømforsyninga om lyden plager deg.
Trådstarter
15 1
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Hva legger du i "lav lyd" ?
Er det piping, viftestøy, eller noe annet du kunne prøve å beskrive lyden med?

Mest sannsynlig er det ikke noe problem i det hele tatt, du kan evt skru av strømforsyninga om lyden plager deg.
Vis hele sitatet...
Med lav lyd mener jeg at den lager en lav hisse lyd mens PCen er slått av.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Helt normalt.

Psu gir strøm til feks hovedkortet selv om maskinen er av. Jeg har hørt ulike styrker av slike statiske lyder.
Hvis lyden er høy og sjenerende og du enda har garanti så kan du jo prøve å få byttet/sendt den inn.
Regner med dette skjedde etter du mistet maskinen i gulvet og fikk coil whine/ulyder i andre komponenter? (ref tidligere tråd)
Trådstarter
15 1
Sitat av Fleff Vis innlegg
Helt normalt.

Psu gir strøm til feks hovedkortet selv om maskinen er av. Jeg har hørt ulike styrker av slike statiske lyder.
Hvis lyden er høy og sjenerende og du enda har garanti så kan du jo prøve å få byttet/sendt den inn.
Regner med dette skjedde etter du mistet maskinen i gulvet og fikk coil whine/ulyder i andre komponenter? (ref tidligere tråd)
Vis hele sitatet...
Nei. Har byttet psu siden da