Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 3492
Hei! Ganske så skækk
Men lurte på , hvor mye tar dere i joint? Tar gjerne 0,2 og blir fjern på det , har røyket fast i 5 måneder nå , men ingen toleranse

Hha , hva tar dere freqkere da?
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hmm , tar vel 0,5 til vanlig
0,3-0,5
Titegn
Jeg tar så mye grønt som går an inn i jointen. Blander ikke med tobakk. Kan ende med 1,5-2g. Skækk? Javisst.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når jeg røyka joints så gikk de alt fra 0,15-0,4g kom helt an på toleransen, har dog sluttet med tobakk så røyker enten 100% rent ellers så bruker jeg vaporizer!
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I de periodene jeg røyker daglig pleier jeg å ta ca. 0,3 i jointene mine, kan dog bli ganske mange på rad.
Uten toleranse blir jeg helt borte av 0,1.
Hvis jeg har bønne legger jeg ca .3 i for hver person som skal puffe på den, men aldri mer enn 1.2-1.3.
Har jeg pot så er det så mye som det er plass til, uavhengig av om jeg facer den alene eller med et par kompiser
Sitat av Keiko Snoopy xD Vis innlegg
Hei! Ganske så skækk
Men lurte på , hvor mye tar dere i joint? Tar gjerne 0,2 og blir fjern på det , har røyket fast i 5 måneder nå , men ingen toleranse

Hha , hva tar dere freqkere da?
Vis hele sitatet...
Røyker alltid rene jointer med grønt, men tar den gjerne i tre-fire omganger.

Brunt røker jeg også rent, men da gjøres det ved å sette ca. 0,1 fram på en spiker i et norgesglass, omtrent som røkelse. Så åpner jeg bare glasset og tar meg et skikkelig trekk når det er røyklagt.
På denne måten har jeg kontroll på asken og minimaliserer svinn.
Dessuten er det lett å gjemme fortere enn du kan si harsjsprøyte, dersom behovet plutselig skulle melde seg.
Sitat av Knask Vis innlegg
Røyker alltid rene jointer med grønt, men tar den gjerne i tre-fire omganger.

Brunt røker jeg også rent, men da gjøres det ved å sette ca. 0,1 fram på en spiker i et norgesglass, omtrent som røkelse. Så åpner jeg bare glasset og tar meg et skikkelig trekk når det er røyklagt.
På denne måten har jeg kontroll på asken og minimaliserer svinn.
Dessuten er det lett å gjemme fortere enn du kan si harsjsprøyte, dersom behovet plutselig skulle melde seg.
Vis hele sitatet...
Fortell mer om spiker og norgesglass
Sitat av Keiko Snoopy xD Vis innlegg
Fortell mer om spiker og norgesglass
Vis hele sitatet...
Greit, du trenger følgende:

- norgesglass (0,5 liter passer fint)
- tynn spiker, helst en stift for listverk
- bruskork
- narkotikum
- sugerør e.l.


Fremgangsmåte:

Tre spikeren gjennom korken slik at den fungerer som en pidestall og stabil støtte for spikeren.
Rull så en tynn, men ikke for tynn pølse av ønsket mengde hasj som du trer på enden av spikeren.
Klem gjerne hasjen rundt spikeren slik at det blir tynnest mulig gods på hasjen ved kontaktpunktet med spikeren. Da brenner mesteparten av hasjen opp istedenfor å ende opp som en askete klump du ikke har lyst til å kaste, men som virker uappetittlig å røyke ferdig.

Deretter setter du fyr på den enden av hasjen som stikker oppover, men vær litt forsiktig så unngår du at pølsa bøyer seg og/eller smelter.
Så fort du ser antydning til en liten glo på enden av hasjen kan du blåse ut flammen, lukke glasset til det fylles opp. Hasjen vil ligge og ulme helt til det bare er en liten stump igjen på spikeren - eller til det ikke er mer oksygen igjen i glasset.

Når du har ønsket mengde røyk i glasset er det bare å åpne det forsiktig og suge i deg innholdet. Røyken er nokså tykk og blir derfor værende i glasset så lenge glasset åpnes forsiktig.
Hasj: 0.5g, 1.5 sigg.
Pot: 0.75-0.9 med halv sigg, ruller sjeldent reine med pot.
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har røyka daglig i over et år nå, og har på en eller annen måte klart å holdt toleransen min veldig lav. Pleier å legge inn 0,1 og blande det med grøn organisk te. Både sunnere enn tobakk og mye billigere
Vanligvis 1 gram grønt, hvis jeg skal kose meg ekstra blander jeg 1 gram grønt med 1 gram brunt og lager en "cocktail" :P
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Biter av en bit, så vanskelig å si��
Er inne i en daglig oralt periode for tiden, så toleransen for røking har nok skutt enda litt oppover i lufta. Til vanlig ville jeg vel brukt omkring 0,7-1,2 g i en joint, derav 0,85 g og oppover ville blitt kvalifisert som rus. Nå som det går i oralt bruker min kjære og jeg 0.63 g om dagen, dette dog etter en lang og slak nedtrapping som har foregått over en stund. Blir ikke direkte stein av så lite, med mindre det er en ekstra fin type vi har fått tak i da.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Begynner faktisk å bli omtrent 18 år med røyking på meg. Litt spesielt å tenke på at det er så lenge nå, men bruksmønsteret mitt har vel heller gått litt ned over tiden.

Ligger vel på en rundt 0,2 opp mot 0,5 på det meste, jeg har kjenninger som omtrent ruller jointer med ren cannabis, de klarer jeg bare et par trekk av før jeg parkeres.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Tror vi har holdt ca samme stil i 12 år;

Toast 3 sigg
Gni inn 06-07
Trekk, trekk og trekk
Bruker å ta 0.25 for det meste, kicker det opp til 0.3 eller 0.4-0.5 når jeg føler for en litt sterkere rus.
Bruker som regel 0.4 og en toasted sigg, men blir litt lite mekk. Hender jeg bruker 0.8 og to sigg for å få fylt opp longpaperet litt. Da puffer man fort 3-4 g om dagen, så blir litt dyrt da, mere økonomisk med vape...
Kan være alt til 0.2/0.3 når eg røyker alene men vist det er med venner eller noen andre så tar eg gjerne 0.5/0.6 men ikke mere da ruller eg heller bare en ekstra en blir ikke bra om det er får mye i den
Når jeg fyrer er det snakk om 0.1 i pipe, kanskje 0.15-0.2 hvis jeg er innrøyka og joints holder det som regel med 0.15-0.2 gram når jeg røyker aleine. Virker som de fleste her bruker en god del mer, og det overrasker meg litt ettersom jeg har røyka i mange år og disse vektene gjør meg mer enn fjern nok.
Bruker dere vekt før dere mekker?
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Keiko Snoopy xD Vis innlegg
Fortell mer om spiker og norgesglass
Vis hele sitatet...
Skriver anonymt i frykt for hva jeg tør å poste når jeg har drukket en del, ha meg unnskyldt, men alkohol har gitt meg noen harde lærepenger.

En enklere metode jeg gjorde, da jeg hadde mitt livs lateste tidspunkt 2 året vgs. var at jeg hadde en stol forran sengen med en mynt, et glass, og en klipspose hasj. Jeg la en bit på størrelse med en ert eller mindre på en mynt, tente på klumpen og la glasset over. Etter den brenner opp vil den begynne å ryke. Etter den har brent seg igjennom er glasset melkehvitt og jeg vipper opp glasset forsiktig mens jeg puster inn alt glasset i et trekk. Pustet så inn i puta så ikke brannalarmen skulle gå.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har alltid hatt lav toleranse, på mitt høyeste tok jeg 0,3-4 alene. Men, da røyket jeg hver dag i 5 måneder, og før det hadde røyket fast i 4 år.
Sluttet etter de 5 månedene, ettersom jeg ikke fikk noe glede av det lenger og tar nå ett trekk hvis jeg blir tilbydd, skal sies at det trekket slår meg ut helt. Seriøst, det slår meg ut så hardt at jeg vurderer å starte igjen.